Hoe zit dat eigenlijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by SandraK, Oct 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als je temp omhoog gaat als je eitje is geweest,...is ie dan 's avonds automatisch ook hoger? Of staat dat los van elkaar?
    Het zou namelijk betekenen dat je 's avonds al een indicatie hebt of je temp smorgens laag of hoog zal zijn... ;)
    Of worden we dan helemaal kierewiet van die thermometer.... =;

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahaha lekker niet tempen s avonds..
    In het begin heb ik dat wel eens uitgeprobeerd.. het zegt niet veel hoor. je temp op elk tijdstip ander tijdstip van de dag staat onder invloed van heel veel factoren.

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik was er al bang voor... :)
    Ik kan bijna niet wachten tot ik mijn temp van morgen weet....pppff... :rolleyes:
    Als ie hoog is dan gaat het in elk geval niet zo als het foute kaartje in mei...die met de korte cyclus...
    Hoe het dan verder wel gaat weet geen mens...maar het zit ook maar heel gewoon tussen mijn oren allemaal... :)

4. Niet meer actief

hahahah sandra
    bij mij zit momenteel alles tussen de oren denk ik 28 sept een rare ongi gehad 2 dg beetje bloed en stolsels toen weg alles en nu steeds bruine afscheiding bij het afvegen en mn ei komt eraan denk lekker klussen zo hahahaha niet dat het me boeit mn hubbie doet gewoon slide glijden nu hahahaha van binnen dan

wat een lichaam heb ik ook hoe ouder hoe gekker geloof ik

liefs kaley

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahaha Kaley...erg he...ppfff.... :rolleyes:
    Wat zit een vrouw toch maf in elkaar heh... ;)

Ach ja...mijn temp ging gister naar beneden, paar druppies bloed...dus ik dacht stiekem aan een innesteling...
    Inderdaad was mijn temp vanmorgen weer hoog. Maar mijn boobies zijn dus ineens niet meer beurs.... :confused:
    Nou, dat lijkt me toch een teken dat de :evil: :evil: onderweg zijn.... :cry:

6. Niet meer actief

San , ik ken iemand die heel erg last had van pms, met name beurse boobs.
    Toen ze zwanger bleek waren al haar klachten weg, ook haar beurse boobs... ;)

Liefs Nies

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Sandra,

Wat fijn, jij hebt de vraag al gesteld die ik ook had. Ik heb de hele week 's ochtends en 's avonds getempt, omdat ik vanalles voel. Er zat tussen de ochtend bij mij maar iets van 0,1 verschil (op dezelfde dag) de dag erna is het toch weer anders. Mijn temp blijft ook aardig hoog. Ik heb nog niet het gevoel, dat de duivels komen.

groetjes,

Anna

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hallo meiden ook ik ben begonnen met tempen. Daarnaast gebruik ik ovu testen en vanochtend was de ovu test positief. Zal mijn temp nu morgen gaan stijgen ?

dag 10 36.62
    dag 11 36.78
    dag 12 37
    dag 13 37
    dag 14 37
    dag 15 37

Oh ja ik heb een nieuwe thermometer gekocht en die is binnen 10 seconden klaar ! Lekker snel dus.

liefs linda

9. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    savond tempen is niet betrouwbaar maar je temp is over het algemeen hoger savonds als je ei geweest is.. dat merkte ik bij mij in iedergeval wel

10. Niet meer actief

goedemorgen iedereen

mijn temp bleef zelfs hoog toen ik de duivels had 37'1 steeds dus tempen zegt bij de ene vrouw wel wat en bij de andere niet denk ik....ik voel altijd wanneer mn ei komt krijg ik rugpijn en lichte hoofdpijn elke maand ...maar mijn lichaam doet nu zulke rare dingen dat ik laatst tegen mn hubbie zei ben ik wel van hier wie weet ben ik van een andere planeet hahahaha

ik klus maar gewoon en zal eens raak zijn toch

liefs kaley

Share This Page