hoi meiden ik ga nu dan echt stoppen met borstvoeding, vandaag al niks gegeven en dat valt zwaar want hij komt er echt om zeuren af en toe.... de reden is dat ik sinds 7 okt al aan het klooien ben met blaasontstekingen, daarbij krijg ik wel antibiotica maar het mag niet baten. er is een ab die veel sterker is maar niet mag in combinatie met bv. nu na de 4e ab kuur nog klachten en heb ik besloten om te stoppen met bv. ook is mijn lijf al 3 jaar bezig om voor de kids te zorgen. ik raakte zwanger van de eerste en bv gegeven, tijdens die periode raakte ik weer zwanger van de jongste en die tot nu bv gegeven. het is dus oook wel klaar nu. hoop het ooit allemaal nog een keer te mogen doen..... liefs nickyz
Hey! Jammer dat dit de reden is om te stoppen maar ik kan me voorstellen dat je na zoveel getob met je eigen lijf er nu wel vanaf wilt. Je eigen gezondheid is natuurlijk ook heel belangrijk. Je kleine heeft ruim 9 maanden bv gehad, die 9.5 mnd heeft ie maar mooi in de pocket! Goed gedaan toch! Elmo
nou harstikke goed toch..!! natuurlijk kan je door blijven gaan tot weet ik veel ..maarja jouw gezondheid staat voorop...blaasontstekingen..ach praat me er niet van....heb er *klopklop* nu 2 jaar geen last meer van! goed gedaan en wees maar trots op jezelf!!