Dit is mijn tempstaatje van nu. Ik heb op 1 augustus mijn laatste pil genomen en werd dus niet ongesteld in de stopweek. Ik ben maar gaan temperaturen voor de zekerheid. Het lijkt erop dat ik een ongi overgeslagen heb en dat ik op de 11e mijn ei gehad heb. Dus nog 2 dagen te gaan dan...DENK IK...wat vinden jullie?
ik vind het moeilijk eerlijk gezegd... met de pil zou je geen ongi over moeten slaan omdat het een kunstmatige ongi is. ik zou voor zekerheid al een keer een testje doen... miss door de pil heen?
Omdat je temp stijgt, en je al ver na je eisprong zit. Mocht je zwanger zijn dan zou je dat morgen kunnen zien aan een positieve test. Kan prima dat je niet ongesteld bent geworden na stoppen met de pil en daarna meteen zwanger bent geraakt. Zou een lucky shot zijn, maar niet onmogelijk. Ik zou blij worden van die temperaturen
maar vorige week zaterdag was deze nog negatief. En rond de 11e (eisprong zoals het er nu uit ziet) is er hier niets gebeurt haha
kan ook best op dag 22 je ei zijn.... maar je hebt te weinig getempt voor een duidelijk beeld.... je weet nog niet wat je normale temp voor en na ei is..... Hoe laat temp je?
Nee hoor ik heb voor beide kindjes getemperatuurt dus ik weet wel aardig wat. Dag 11 was mijn eisprong. Dat is mij wel duidelijk Trust me, ik heb voor beide lange tijd getemperatuurt dat je wel dingen herkent haha. Maar ik temperatuur elke dag om 7uur.