Hallo allemaal. Ik heb even een vraagje.Wij hebben de Mutsy safe 2 go.Alleen zitten we echt te klunzen om deze op de achterbank te bevestigen.Heeft iemand tips of weet iemand waar we op internet kunnen vinden hoe we deze snel en gemakkelijk kunnen vastzetten?Op de safe 2 go zelfs staat wel een beschrijving,maar dat is voor een voorzitting en dat komt niet uit achterin met de gordel.Helppppp!
op de achterbank moet ie t zelfde als op de stoel voren?! Waarom komt t niet uit dan? Als je gordels te kort zijn zal ie op de voorstoel moeten of je moet een langere gordel achterin laten maken
neem aan dat hij het zelfde vast gaat als de mutsy traffler? dan deed ik het zo vond ik zelf hel handig de gordel alvast vast maken dan aan 1 zij kant de gordel erin dan de andere kant erin en dan strall trekken en dan langs de achterkant en daar vast maken en klaar...... snap je hem?
Hij past hier ook niet op de achterbank,wij hebben dan ook onze oude maxi cosi weer in gebruik.En als we de safe to go gebruiken dan plaatsten wij hem op de voorstoel........
vreemd dat hij bij jullie niet past de traffeler si groter en past wel in mijn kleine autotje op de achterbank...Deawoo Matiz......oke de voorstoel moets wat naar voren maar daar kon je dan nog goed op zitten...... meestal stond Teun toch naast me hoor..... als we met z'n 3en weg gingen dan namen we mijn vriends auto....mocht hij ons rijden
Ik denk dat het aan de lengte van de gordel ligt.....want de maxi cosi past hier wel , op de een of andere fiets.....
dat ging dus niet met onze want die is veel langer, paste ook niet in een fietskar hebben we een mc voor geleend van een collega. dat zou kunnen de gordel lengte.....
haha ik bedoel niet dat de safe op een fiets past!Dat is een uitspraak...op de een of andere fiets....Ken je die niet?hihi....
Hier paste de safe 2 go ook niet op de achterbank maar wij hebben toen bij een automaterialen zaak een gordelverlenger gehaald en nu is het een fluitje van een cent Je doet het rechte stuk vd gordel door de openingen ter hoogte vd beentjes en dan het lange schuine stuk achter de stoel doortrekken. Die moet vervolgens eerst door de lage opening en aan de andere kant door de hoge opening. Snap je het een beetje? Als je nog vragen hebt pb dan even dan probeer ik het nog wel beter uit te leggen evt met foto's
Bedankt voor jullie tips!Bij mijn man zijn auto lukte het echt niet.Hij heeft een Volvo S40 en bij opa kregen we het in een Peugeot 206 ook niet voormekaar.Allen te korte gordels.Zal dus idd eens gaan kijken voor een gordelverlenger,want als je toch met het gezinnetje op pad wilt,dan is het wel makkelijk als ze ook op de achterbank kan.En bij sommige auto's kan ook de airbag voor niet uit en dan moet ie wel op de achterbank.Vanmiddag in mijn eigen auto een pogging wagen,ben benieuwd! Maar echt super van jullie voor de snelle reacties.Ben dus niet de enige die er mee zat...Fijn weekend!