Melkpap nutrilon

Discussie in 'Voeding' gestart door kim0503, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hoi allemaal,

ik heb een vraagje over de griesmeel melkpap van nutrilon.
    Nu heb ik vanmorgen een bordje pap willen maken voor mijn zoontje dus ik netjes alles gedaan zoals op het pak staat ( 130ml water en 5 (voedings) schepjes poeder) maar het blijft waterig:(
    Ik heb echt het idee dat dit een pap moet worden ik heb er dus ook een schep extra ingedaan in de hoop dat dit het zou indikken, helaas.
    heeft iemand een idee wat ik fout doe:(:(:(
    ik heb het na een paar lepeltjes maar in de fles gedaan met een papspeen, vond dat best jammer want hij vind het happen erg leuk.

Groetjes Kim

2. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ja, je moet 5 flinke eetlepels doen. Dit is niet hetzelfde als het schepje wat in de nutrilon zit. Om aan ongeveer 45 gram te komen moet je ongeveer tien van die schepjes doen. Heb het hier op de keukenweegschaal afgewogen. Ik ben er overigens mee gestopt, want ze verstopte er erg van.

3. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    oh hahahaha ik vond het al zo raar joh. Dan ga ik morgen ochtend een volgende poging wagen want hij vond het echt lekker.
    Vind het wel raar dan van die schepjes want met de rijstebloem werkt het weer wel. Maar goed erg fijn dat jij het een keer uitgewogen hebt nu weet ik dus dat ik bij deze pap het dubbele moet doen. Bedankt.
    Groetjes Kim

Deel Deze Pagina