hoe zit dat met jullie borsten?

Discussion in 'Flesvoeding' started by hanna76, Mar 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Wat ik me afvraag. Komt het nou echt door de borstvoeding dat ik nu zulke slappe/zachte borsten heb? Voor en tijdens de zwangerschap had ik normale, stevige borsten. En nu zijn ze vreselijk slap.
    Hoe zit dat met de moeders die vanaf het begin flesvoeding hebben gegeven? Had ik als ik vanaf het begin fv had gegeven mijn normale, stevige borsten nog gehouden? :rolleyes:

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb flesvoeding gegeven en ben 2 cup maten gegroeit en heb iets slappere borsten als eerst maar denk dat dat meer komt door de groei die ze hebben ondergaan.

Ik heb ook 1 borstimplantaat en die is ietsiepietsie steviger dan de ander borst.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik heb ook flesvoeding gegeven. ik ben een flinke cupmaat gegroeid van b80 naar c80. en ze zijn juist steviger geworden.
    misschien dat het verschil is dat als je fv geeft je 24 uur per dag een strakke bh aanmoet de eerste tijd om de stuwing te voorkomen/ weg te krijgen. bij bv is dat natuurlijk niet zo.

groetjes, Miranda

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb een paar weekjes borstvoeding gegeven en ben dus over op de fles en mijn borsten zijn nu ook theezakjes... ik heb cup e en is nu nog wel hetzelfde alleen zijn mn borsten heel slap..

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Dit heb ik dus ook en ik ben er níet blij mee! :evil:

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dat had ik ook. ik ben na 6 weken kolven toch maar over naar fles gegaan.
    Eerst waren ze een cup groter. In de weken/maanden erna voelden mijn borsten dun en slap. Als theezakjes inderdaad.
    Maar inmiddels zijn ze wel weer teruggeveerd naar hun oude vorm. Alsof de oude vetten ed weer terug zijn op de plekken waar eerst die volle melkklieren zaten..

Dus er is nog hoop ;)

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    hopelijk gebeurt dat bij mij ook, en anders zit er maar 1 ding op hihi voor de 2e gaan :D dan worden ze vast weer voller hihi.

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Volgensmij is dat voor iedereen anders en heeft het weinig met bv/fv te maken.

Sowiso krijgen je borsten na een jaar of anderhalf/2 weer wat meer stevigheid is mijn ervaring.

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Dan houd ik me hier maar aan vast! :)

10. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Is dit even fijn om te lezen! Hahaha, ik stond vanmorgen nog sip te kijken onder de douche!

Er is nog weinig van 'ze' over, de stuwing heeft ze de das om gedaan denk ik zelf. (ben op het hoogtepunt gestopt met bv)

Groetjes Annelies.

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Wanneer is het 'hoogtepunt' van het borstvoeding-geven dan? Ik ben met 3 weken al begonnen met afbouwen.

12. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    O sorry, ik bedoel daarmee, het moment waarop ze het meeste melk produceren, in het begin dus. Eerste paar dagen flink gestimuleerd en toen gestopt... :rolleyes:

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    In het begin produceren ze niet de meeste melk hoor meid! De eerste tijd is je productie erg laag juist. De kleine drinkt dan bijv 50cc per voeding. Juist als de kleine ouder word, en meer per voeding gaat drinken gaat je productie daarin mee en zal je veel meer melk produceren dan die eerste weken. Geen hoogtepunt hoor die eerste weekjes ;)! Maar geeft ook niet!

Hier overigens op het moment geen slappere borsten, wel een tijdje gehad, maar nu weer wat gevulder. Maar oke nu 2 mnd gestopt met de borstvoeding en zwanger dus weet niet of het blijvend is. Ze zijn wel slapper geworden toen ik ong 8 maanden voedde.

14. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ja dat snap ik ook, ach, laat ook maar ;) feit blijft dat ik slappe, zachte borsten heb.... :(

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Das wel vervelend! Hoop voor je dat het nog beter word!

En ik snap jouw gedachtegang ook wel hoor ;)! Jij bedoeld meer de eerste dagen dat je voeding op gang komt en je echt stuwing hebt ;)!

16. Dinky

Dinky Bekend lid

May 28, 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Mijn borsten zijn precies zoals ze voor de zwangerschap ook waren. Na de bevalling even een dag of 3 het "pamela anderson-gevoel" gehad, maar daarna waren ze weer precies zoals ze waren gelukkig. Geen slapte dus. Ik heb vanaf het begin flesvoeding gegeven.

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    mijn eerste heb ik 2 weken bv gegeven, mijn borsten waren redelijk verslapt daarna, maar niet dramatisch, de tweede heb ik 7 mnd bv gegeven en toen was er niets meer van over.....heb 4 jaar geleden een borstlift gehad en ga nu GEEN bv geven, zit al van cupje A (kleintje) op een dikke cup C, ben bang dat als alle melkklieren strakx weg zijn het zooitje weer slap is, maar door bv word het nog slapper, ze eten je letterlijk op heb ik wel eens gezegd ;)

18. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Die van mij zijn ook nog steeds als voor de zwangerschap. Misschien zelfs wat voller en steviger. Nu heb ik ook maar 2 dagen stuwing gehad en toen waren ze weer als vanouds :)
    Oja ik geef fv.

19. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Vanaf het begin flessevoeding gegeven. Maar na de zwangerschap en de stuwing is het mooje er bij mij ook wel af hoor. :rolleyes: ;)
    Maar ach ze zijn geen thee zakjes dat scheelt. Maar als ze ook 8maanden lang 3cupmaten groter zijn kun je toch ook nie gaan verwachaten dat ze er ongeschonden vanaf komen.
    HIHIHI was soms best geinig wat krijg je een aandacht in eenkeer met een maatje F. ;)
    Zegt weer wat over mannen en hun hormonen. :oops: :)

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou hier geen slappe borsten. Ik heb 1,5 maand borstvoeding gegeven, nauwelijks stuwing gehad (zelfs niet de eerste week en ook niet toen ik volledig was gestopt) en mijn borsten waren nog geen cupmaat gegroeid ;)

En toch kreeg dat mannetje van mij onwijs veel melk uit mijn borsten :confused:

Share This Page