Hallo allemaal, Mijn ovutest is vandaag positief volgens mij. We hebben woensdag geklust maar vanavond lukt niet meer. Zou morgen nog op tijd zijn ? Groetjes
ALs ik het goed heb wel. Wat ik mij herinner binnen 48 uur nadat je een positieve ovutest had. Waarschijnlijk staat het ook in de bijsluiter vermeld! Succes!
Er staat binnen de 12 tot 48 uur in geloof ik. Maar vind de bijsluiter niet meer zo vlug. Mijn ovutest van deze morgen is trouwens ook nog positief denk ik. Dus hopelijk kunnen we vandaag nog aan de slag en ben ik nog op tijd...
Hoi, Wanneer je ovutest positief is komt je ei tussen de 24 en 48 uur. Het kan dus zijn dat je morgen te laat bent. Stel dat je over 24 uur je ei krijgt en je eitje leeft ongeveer 6 uur dan ben je morgenavond dus te laat. Houd er ook rekening mee dat het sperma 'klaar' moet liggen in je eierstokken. Dit reisje neemt ook wat tijd in beslag. Als ik jou was zou ik proberen te klussen vanavond. Misschien voordat je weg gaat? Succes!
Dus ik kan nog op tijd zijn Pascale? Ondanks dat de test gisteren ook al positief was? Moet wel zeggen dat hij deze morgen (2e plas) nog net iets positiever was.
De rondes dat we alleen de dagen voor eisprong en de dag zelf hadden geklust waren we juist niet zwanger. de eerste ronde dat we ook nog de 2 dagen na de posi ovu test hebben geklust was t meteen raak! dus ik denk dat t echt nog zinvol is om na je posi ovu test aan de slag te gaan veel plezier
Als je test vanmorgen nog donkerder was kan je nog steeds klussen. Je bent het meest vruchtbaar 1 dag voor je ei. De dag zelf ben je ook nog vruchtbaar, de dag erna niet meer. Dit komt doordat een eitje gemiddeld 6 tot 12 uur leeft. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten. Geloof me; ik ben inmiddels expert. Sinds september 2008 ben ik 4x zwanger geweest. Dat is heel veel in één jaar. Helaas zijn 3 ervan uitgelopen tot een mk. Succes met klussen. De laatste keer ben ik zwanger geworden van de keer dat mijn ovu test het meest positief was.
Nou er hangt niet zo'n gezellige sfeertje in huis dus dit wordt een verloren ronde :x ! Toch bedankt dames! Ben ik weer wat wijzer!