hey meiden, heb vannacht heel naar gedroomd over een leeg vruchtzakje op de eerste echo die we as vrijdag hebben. Nu vroeg ik me af hoe groot de kans is op een leeg vruchtzakje. Ik dacht zelf niet zo heel groot maar ben er nu toch niet gerust op.... liefs natas
Ik denk niet dat echt te zeggen is hoeveel kans iemand er op heeft..Het is gewoon afwachten meis! Sterkte en probeer jezelf niet te gek erom te maken!
natascha, Ik heb mij ook heel erg veel zorgen gemaakt voor mijn eerste echo. Dat kwam omdat ik op dat moment mijzelf goed voelde en niet echt zwanger. Ik was ook vreselijk bang dat er niets te zien was met de echo. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen. Realistische gezien is er altijd een kans dat het niet goed is, zeker in de eerste 3 maanden. Dat weten we allemaal, maar ik zou mijn energie niet daarop zetten. De kans dat het wel goed gaat is namelijk vele vele vele malen groter. Wanneer mag je voor een echo? Omdat er bij mij niets aan de hand was, mocht ik pas met 12 weken. Dat was killing In ieder geval heeeeel veel succes en probeer er van te genieten!!!