voor ons 2e kindje opnieuw icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolanda22, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda22

jolanda22 Lid

28 sep 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij hebben via icsi na 5 jaar onze prachtige zoon gekregen die nu alweer 1.1 jaar oud is. :) We willen nu voor onze 2e weer gaan beginnen. We zijn er nu weer klaar voor. Na een heftige periode omdat zl na de geboorte een maand in het ziekenhuis heeft gelegen. We hebben bij onze 1e icsi laatste poging nog 4 embryo's in de vriezer liggen :p Dus eerst geen naalden hier. We hopen dat 1 van deze 4 ons geluk gaat brengen net als bij onze prachtige zoon. Wie heeft ook ervaring met een 2e kindje via icsi? Of wie heeft een vergelijkbaar verhaal? Heb gemerkt bij het eerste icsi traject dat praten met lotgenoten erg prettig is ;):p:)

xxx

2. iniegirl

iniegirl Actief lid

5 sep 2013
    161
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    zowel eerste als tweede kindje via icsi gekregen :)

3. panter1984

panter1984 Actief lid

6 nov 2012
    175
    2
    16
    Wij gaan ook weer beginnen met ICSI.

Wij hebben na 5 jaar een dochter gekregen en is nu ruim een half jaar.
    Wij hebben ook nog 4 cryo's over. Als het goed is hebben wij in feb de 1e terugplaatsing.
    Ik hoop dat het nu wel sneller raak is dan bij de 1e. 6x iui en pas doorgaande zwangerschap bij de 3e icsi, zie ik nu eigenlijk niet zitten.

IUI hoeven we natuurlijk niet meer te doen, maar van mij mag het bij 1 van de bestaande cryo's wel raak zijn.

Al dat spuiten en de punctie zie ik wel tegen op.

4. jolanda22

jolanda22 Lid

28 sep 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iniegirl: Hoe is dit traject gegaan bij jou?
    Wat is het toch bijzonder dat dit mogelijk is of niet dan?!!:)

@ Panter1984: Wauw dan komen onze verhalen wel overeen. Wij zijn ook 5 jaar bezig geweest en ook door de hele molen geweest, Iui enz.. En hebben dus ook 4 embryo's over.. Ontzettend veel frustraties en bijna de hoop verloren en dan is het eindelijk zover. Ik hoop idd ook niet dat het lang gaat duren, maar kan er helaas niks over zeggen. Kan alleen maar hopen.
    Ik zie ook wel weer tegen de spuiten op maar zou het zo zonder nadenken weer doen;);)

Heel veel s6 met je eerste terugplaatsing alvast en laat je weten hoe het gegaan is en of het gelukt is? :):p:D

5. panter1984

panter1984 Actief lid

6 nov 2012
    175
    2
    16
    Ik zou het hele traject ook zo weer opnieuw doen, maar hoop toch wel, dat het nu toch wel iets sneller gaat.
    Ach we zien het wel, ik ben in ieder geval wel relaxter.
    Als het weer een paar jaar duurt, dan moet het maar.

Ik verwacht half feb de 1e tp, eerst volgende week echo en als die goed is wordt de tp gepland.

Hoever ben jij met de behandeling of moet je nog starten?

6. jolanda22

jolanda22 Lid

28 sep 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook dat het iets sneller gaat hoor.
    Onze kleine man is nu 1 jaar en zou het leuk vinden dat ze
    qua leeftijd bij elkaar liggen. Dat vond ik zelf ook leuk.
    Je weet hoe het allemaal gaat nu dus ik ben ook wel rustiger.
    Wachten, ja je hebt het ervoor over maar je hoop idd dat het nu niet zo lang duurt, je hoeft nu geen voortraject te volgen dus die tijd gaat er ook weer af. Ik verwacht eind februari mijn eerste tp.
    Ik moet dus ook nog starten :):)

7. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Hoi dames, hier ook voor een 2e kindje. Mijn zoontje is nu 22 maanden. We hebben nog 1 cryo over en die wordt a.s. dinsdag teruggeplaatst. Hopelijk lukt het, anders wordt het een nieuwe prikronde.

8. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Hier inmiddels zwanger van de tweede. Bij ons geen cryo's maar met een nieuwe behandeling. Bij onze zoon hadden we veel mazzel dat de eerst poging gelijk slaagt ondanks minimale bevruchtingen en slechte kwaliteit van onze embryo. De gynaecoloog had ons ook van te voren gezegd dat we rekening moesten op een lang proces en met het niet lukken. Wat bleek deze poging was totaal anders met veel eitjes, veel bevruchtingen en top embryo's. Ik was dus gelijk weer zwanger en mogen in mei als alles goed gaat onze tweede zoon verwelkomen.
    Succes dames. Er is ook een groep onder mmm die allemaal voor de tweede gaat via IVF of isci

Deel Deze Pagina