Gisteren mjn eerste echo gehad in deze derde zwangerschap.... We hebben een tweeling van 2007 en een eenling van 2009. En gisteren hield ze het echo-apparaat op mijn buik en het was in één seconde duidelijk.... Het zijn er wéér twee! Ik heb van deze zwangerschap helemaal geen last, dus dit was wel het laatste wat ik had verwacht! Ik ben echt helemaal in shock, weet nog niet zo goed hoe we er mee om moeten gaan.... We zijn natuurlijk ook wel erg dankbaar dat we twee mooie kloppende hartjes en vier armen en benen hebben gezien, maar de shock is momenteel nog wel iets groter dan de blijdschap.... Vanmiddag echo in het ziekenhuis, nog een keertje kijken en dan zien of het besef wat meer komt.
Ik kan me goed voorstellen dat je dan even flink schrikt. Laat het even bezinken en dan genieten van het feit dat er 2 wondertjes in je buik groeien. PROFICIAT!!
Wow Wat een wonder. 2 tweelingen in 1 gezin komt het meer in jullie familie voor? En is het op de natuurlijke manier? Ik zou ook even schrikken, maar aan de andere kant lijkt het mij zo bijzonder om het mee te mogen maken. Kom nog even bij van de schok dan kan je daarna weer volop genieten van je zwangerschap. Succes met alles! Liefs, Brenda
Wauw das inderdaad schrikken! Kan me voorstellen dat je eventjes niet meer weet waar je het zoeken moet en dat er allerlei "praktische" gedachtes door je hoofd gaan. Denk ook niet dat die snel zullen verdwijnen! Maar ik denk wel dat je het gewoon even tijd moet geven. Als je alles op orde hebt enzo dan zul je je beter voelen en kun je gaan genieten. Wat een wonder zeg! Gefeliciteerd in ieder geval met je zwangerschap! Hopelijk blijf je je zo goed voelen en krijg je twee mooie gezonde kindjes
wow wat een wonder! maar kan me voorstellen dat je even in shock bent... je gaat vast genieten als je eraan bent gewend. Hopelijk blijf je je ook goed voelen.
Ik zou ook in shock zijn als ik zwanger zou zijn van de 2de tweeling maar het is wel heel bijzonder!!!! Ik hoop dat je de schrik snel te boven bent en je kunt wennen aan het idee dat je strax 5 kindjes hebt! Veel succes in het ziekenhuis!!!!
jeetje meid! wat bijzonder!! en dat in één gezin...kan me voorstellen dat je blij bent, maar dat het ook even slikken is! maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit geweldige wonder!
Kan me idd ook goed voorstellen, dat je ervan schrikt dat het weer een tweeling is. Komt tenslotte niet erg vaak voor dat er een tweede tweeling binnen 1 gezinnetje geboren wordt. Succes bij de 2e echo. Hopelijk wen je toch snel aan het idee van 2 kleine wondertjes in je buik en kun je er optimaal van gaan genieten.
Pfoe, ik zou ook in shock zijn! Van één tweeling al, laat staan van de tweede! Maar ik zie het wel echt als een prachtig wonder, hopelijk kun jij dat binnenkort ook en kunnen jullie ervan genieten. Het zal vreselijk druk worden, maar ik denk dat dit ook echt heel mooi zal zijn Twee tweelingen! Succes vandaag bij de gynaecoloog
Zo he .. Ik zou mij ook helemaal een slag in de ronde schrikken! Jeetje! Het is ook onze 'angst' dat het in de toekomst ons weer zal overkomen gezien ik nogal met regelmaat een dubbele eisprong heb! Het lijkt me dan wel weer heel bijzonder .. en, ervaring met een tweeling heb je al! Dat is dan maar mooi meegenomen! Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap zult hebben en wens je veel succes met alle praktische zaken!
wow! Van harte gefeliciteerd. Wat een wonder, twee keer een tweeling. Ik snap dat je geschrokken bent! Maar jullie vinden je weg wel weer met z'n allen. Gelukkig heb je nog een aantal maanden om aan het idee te wennen!
Jeetje Marian, dat is zeker schrikken! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt, de gedachte dat we nog een tweeling zouden krijgen ging ook zeker door mij heen toen ik weer zwanger werd. 1 ding is wel mooi, je wensen op een groot gezin komen uit Van harte gefeliciteerd met dit grote wonder, en succes voor jullie beiden om dit een plekje te geven en te gaan genieten.
Wat grappig zeg, van harte met jullie 2e tweeling. Tweelingen zijn al bijzonder maar nog een tweeling krijgen is wel heel bijzonder zeg.
Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes. Heel bijzonder zeg..om een tweede tweeling te krijgen.
wat een droom! Even alles laten bezinken en dan genieten maar! Hopelijk heb je alle spullen nog van je eerste tweeling? Dan hoef je daar in ieder geval geen zorgen om te maken.
ten eerste van harte gefeliciteerd met de komst van nog een tweeling!!! bekijk het van de positieve kant (voor zo ver je dat kan) je weet in iedergeval wel wat je te wachten staat.