36 weken zwanger en cycte op de eierstok

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mom2015, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2015

mom2015 Lid

28 jun 2015
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal..

Ik was laatst voor een groei echo in het ziekenhuis en vroeg of de dame die de echo deed langs mn linker zij wilde gaan omdat ik daar pijn had kon er nauwelijk aan zitten of op liggen.
    Bleek het dus een cyste van maar liefst 8.5 cm te zijn.
    Gyn. er bij geroepen die zei dat ze er nu niks aan gaan doen.. heeft iemand dit ook meegemaakt?? Vind het heel eng om daar mee te bevallen ben bang dat ie gaat scheuren door de druk..
    Hadden ze dit niet eerder moeten zien bij de 20 weken echo? Ik ga na het weekend nogmaals mijn zorgen uiten daar maar vroeg me af of er andere zijn die dit hebben meegemaakt... groetjes

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    heb het aan het begin van de zwangerschap bij dl gehad.
    cyste van formaatje tennisbal.
    deden ze ook niks mee omdat het vrij normaal is dat je ze krijgt tijdens zwangerschap.
    paar weken later hebben ze weer gekeken en toen was ie weg.
    hoop voor jou dat ie snel uit zichzelf verdwijnt

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik ben ook met 9 weken opgenomen geweest met een cyste op me eierstok. Die was ook 8.5 cm en inmiddels gegroeid naar 10 cm.
    Heb er echt last van gehad maar omdat de cyste nu vastligt door de dikke buik kan die niet meer draaien bij mij dus nu zorgt ie voor geen problemen zo is mij verteld door de gynaecoloog en dat klopt wel..
    Na de bevalling als k weer hersteld ben gaan ze er pas iets aan doen omdat ze niet verwachten dat hij bij mij zelf zal verdwijnen.
    Weet hoe zeer het kan doen.. wens je veel sterkte!

4. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hier heeft de baby een cyste in de eierstok..maak ik me ook nogal zorgen over..heb morgen weer een afspraak in het zh gaan ze doormiddel van een echo kijken of hij er nog zit en eventueel gegroeid is..

Deel Deze Pagina