greath lenghts extensions

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Iemand ervaring mrt greath lenghts extensions?
    Er zijn zoveel verschillende merken.. Balmain matjes heb ik eens gehad: niet geschikt voor mijn haar krult niet mee..
    So cap ook eens gehad opzich wel goed maar snel pluizig vond ik..

En nu kwam ik op greath lenghts uit bij een bekende salon hier in de buurt waar Inge de Bruin ook altijd komt. Ziet er allemaal erg mooi uit alleen het dubbele qua prijs!
    Dus voordat ik het ga doen (als ik überhaupt weer extensions ga nemen) wil ik eerst ervaringen lezen..
    Oh ik heb dik haar met slag het is voor mij dus vooral voor de lengte en met name voor mijn huwelijk vind ik het mooi om langer haar te hebben..

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Kan alleen maar zeggen geweldig mooie extensions
    Heb er jaren lang zelf mee in de salon gewerkt
    Enige nadeel maar erg simpel op te lossen is dat de zieling (lijm stukjes) erg groot is. Wij maakten dus altijd van 1 extension 2 extensions . En wat je aangeeft ze zijn duurder maar dat is het dubbel en dwars waard

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt! Heb je hier ongeveer ook evenveel van nodig als andere merken of zijn deze dikker ofzo? Want dan weet ik wat ik ongeveer kwijt ben (veel aangezien ik er zo n 150 in moet ;) )

Nog meer ervaringen?

4. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Je zal idd evenveel nodig hebben ga ik vanuit. Als die kapsalon ze ook in tweeën opsplits heb je zo ongeveer 300 lokjes, ik zeg nu al wauw hahaha

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Ik heb ze momenteel voor het eerst ben er ontzettend tevreden mee alleen wat eerder gezegd werd bij mij zijn rr geeb twee van gemaakt dus de waxjes zijn erg groot maaaar het went zo snel! Heb er 150 in zitten! Nu een maand ongeveer!

6. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik heb ze jaren lang gehad, en vind ze echt super!! Helaas wonen wij nu in het buitenland waar je ze niet kan krijgen/laten zetten. De eerste keer dat ik ze had heb ik ze 6 maanden in gehad, geen 1 was uitgevallen en het zag er nog goed uit. Dus als je ze goed verzorgd heb je je geld er ook wel weer uit als je er langer mee doet:D

Deel Deze Pagina