hoi dames, Ik wil ook graag wat kwijt/vragen. mijn testperiode begon de 28e van mei, hij werd donkerder en heb volgens mij mn ei gevoeld. dus daarna werden de testen ook minder. gister dacht ik nog even kijken of hij nu echt wit is en wat denk je, hij is veel donkerder dan gister. ik snap er niks meer van. heb er vandaag ook 1 gedaan, die is iets lichter als gister, maar donkerder dan eergister. echt ik ben ff de weg kwijt. ik zit ook op een ander onderwerp op t forum, en daar vragen ze al waarom ik geen zw test doe? wat denken jullie? (mn zusje zij vandaag ook ineens an zijn je tieten groter geworden of wat haha) Ps. zal de foto''s in t album doen! dan kennen jullie het zien.
Als ja over 9 dagen pas officieel kunt testen kan dit onmogelijk van een zwangerschap zijn! Ik kan niet bij je album, dus kan er verder niets zinnigs over zeggen helaas...
Huh, ken je niet in mijn album kijken, raar. Nee zo denk ik ook dat t niet kan, maar daarom snap ik niet waarom mijn testen ineens weer donkerder worden. Net ook 1tje weer gedaan en weer 2 duidelujk 2 strepen, zal ik een lange fase hebben en dat hij later komt of zo?
Nouuu k snap er niks van. Als je dus op mijn naam klikt en dan op fotoalbum klikt ook niet? Pfff vreeemd!
test vandaag nog eens.....1 en 2 juni positieve test....soms als je zwanger ben dan blijven ze positief 12 juni zou je eventueel een zw test kunnen proberen van 2kv5.
ik heb deze testen ook gehad van etos testpoint.... en ik ben zwanger geraakt na het gebruik van deze testen.........dus laten we hopen dat het voor jou ook zo ver is.
Ennuh, hij is alleen positief toch als de teststreep net zo donker, of donkerder is dan de controlestreep ??? Als je 28 mei je ei gevoelt heb, zou ik eventueel 9 juni of zo eens een k 2v5 test doen
Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar vorige cylcus heb ik dat ook gehad. Heb dat opgezocht en je LH waarde weer ergens omgaan dus dan is het net of je een 2de LH piek bereikt . Dat was in mijn geval zo helaas , schrok mij ook lam. Ik heb ook die van Sensi . Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? Vraag over: ovulatietest Gedurende je maandelijkse cyclus heb je maar eenmaal een LH piek. Deze kortstondige verhoging van het hormoon LH zorgt ervoor dat je eisprong op gang gaat komen. Op het moment dat je LH piek plaatsvindt ben je erg vruchtbaar en heb je de grootste kans om zwanger te worden. Sommige vrouwen die nauwkeurig meten met (gevoelige) ovulatietesten kunnen soms twee maal in hun cyclus een LH toename waarnemen. Direct na het vinden van de eerste piek, met 2 donkere streepjes op de ovulatietest, lijkt het alsof enkele dagen later opnieuw de ovulatietest positief uitslaat. Langzame afname LH Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen. Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent
Nou mn ei heb ik volgens mij tussen 1 en 3 juni gevoelt, daarna wrrd de test ook lichter. A1974, appart, zo ineens
Nou zal je vertellen schrok me lam dacht huh ? had ook hier om hulp gevraagd. Ergens had ik de hoop dat ik zwanger zou zijn want dan kunnen ze heb ik gelezen positief uit slaan maar helaaaaaas . Ei was toch netjes geweest en zwanger was ik jammer genoeg niet . Hoop in ieder geval dat het raak is voor jou
Ik hoop het ook, en anders moet ik gewoon nog even 1,5 week wachten tot ongi haha. En anders gaan we weer verder daarna hihi
haha ja maar even op het bankje zitten en dan zien we wel he ? Ik kom er wel naast zitten haha . Ei afgelopen zaterdag gehad dus we wachten maar rustig af .. haha