zwanger maar twijfel

Discussion in 'Zwanger worden' started by conny75, Mar 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    hallo ik wil graag jullie menig, Ik zal het zo goed mogelijk uit proberen te legen.
    Ik heb 25 februari mijn menstuatie gekregen, na de menstruatie bleven mijn borsten gespannen en was ik met vlagen misselijk, ik dacht griep heerst dus niet druk om gemaakt. Volgens mijn ciclus (27 dagen) zou ik dus 9 maart mijn eisprong hebben. Nu ben ik op 9 maart heel licht begonnen met vloeien, echt maar kleine beetjes maar genoeg voor een inlegkruisje. Dit is nou ook nog steeds dus al 5 dagen. Vanmiddag was ik bij de drogist en kon het niet laten een test mee te nemen (vrouwelijke intuitie?). Dus ik gelijk testen toen ik thuis kwam en ik kon me nog net blijven zitten op de toiletpot want de schrik was groot, een hele dikke tweede blauwe streep. :confused:
    Eenmaal een beetje bij gekomen begonnen mijn twijfels, waarom heb ik al 5 dagen licht bloed verlies, als dit mijn innestelbloeding is kan ik volgens mij nog niet zo positief testen. Was ik misschien toch de vorige maand al zwanger, maar toch mijn menstruatie gekregen?
    Ik heb al een afspraak staan bij de gyneacoloog voor 20 maart, omdat het maar niet wou lukken. Nou weet ik wel dat ik moet wachten tot ik bij hem geweest ben, maar ik snap het nu even niet meer.
    Sorry voor het lange verhaal maar wat is jullie mening hier over?

knuffel conny

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    het kan zijn dat je toch zwanger was vorige maand, en toch ongi werd. was je bloeding lichter dan normaal?

3. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
    Hoi Conny,

Ik kan je helaas geen raad geven, maar ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent en over een paar maanden en prachtige baby in je armen mag houden.

Liefs Willes

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tja meid, ten eerste zou ik zeggen gooi er nog een test tegenaan, en dan liefst cb....is die positief, dan ben je zeer zeker niet net zwanger, maar al langer en ben je waarschijnlijk ongesteld geworden ondanks je ongesteldheid (heb ik bij beide zwangerschappen gehad, nog 2x ongesteld geweest terwijl later bleek dat ik al zwanger was)

maar goed zekerheid heb je dus enkel als je er nog een "goede" betrouwbare test tegen aan gooit....

wens je heel veel succes...ik zou in ieder geval niet direct uitgaan van 1 positieve test...

liefs smoekie

en tja die afspaak bij de gyn natuurlijk laten staan, al zou je zwanger zijn, waarom zou je dan nu al naar hem toe moeten gaan, niet nodig, gewoon laten stan die afspraak en er nog een test tegen aan gooien...al is het maar voor je eigen gevoel... :)

5. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai Conny,

Het leek alsof ik mijn verhaal stond te lezen zoveel lijk jouw verhaal op de mijne. Zie topic ben ik echt zwanger.

Ik was ook op 25 februari ongesteld geworden en ook afgelopen zaterdag wat bloedverlies gehad tot gisteren. Toen heb ik een zwangerschaptest gedaan en die was vet ZWANGER.

Ben vandaag naar de huisarts geweest en die heeft het ook bevestigd datd ik zwanger ben. IK denk zelf ook dat ik al zwanger was toen ik op 25 februari mijn ongesteld kreeg. Ik moet over 3 weekjes weer naar de huisarts en als alles nog goed zit een afspraak maken bij de gynacoloog.

Ik zou nog een test doen en als die ook poitief is dan ben je wel zeker zwanger. ik heb al 3 testen gedaan plus die bij de huisarts en die waren allemaal positief.

Alvast voorzichtig gefeliciteerd en laat het weten als je wat zekerheid heb.

liefs sharelis

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb gelijk nog een keer getest, de eerste was ook cb en de tweede ook. Allebei hartstikke positief. Zou het kunnen dat ik deze ciclus zwanger ben geraakt en dat mijn lichaam misschien heel veel hcg aanmaakt?
    Sharelis dat is wel heel toevalig op dezelfde datum en nog dezelfde klachten ook.
    Vind het alleen wel eng dat ik nog steeds vloei, het is niet veel maar toch. Mijn menstruatie was de laatste keer wel een paar dagen korter (normaal een dikke week en nu 5 dagen) maar de hoeveelheid was normaal. Ik had alleen nog gespannen borsten wat normaal bij mij weg trekt zodra de :evil: er is. De vlagen van misselijkheid heb ik ook nog steeds.

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    ik heb een foto van de testen in mijn album staan.

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Aan je testen te zien, ben he overduidelijk zwanger. Bel morgen even de huisarts en leg het even voor.
    Ik denk dat het raak is :) !

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    ik dnek ook dat je zwanger bent

10. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Als ik die testen zie dan ben je denk ik wel zwanger, maarhou er wel rekening mee dat als je blijft vloeien dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat het niet goed is gegaan en dat het hcg nog niet uit je urine is en je daarom nog positief test.

11. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Dit vind ik dus eng. Mijn vorige ongi was maar 2 dagen ipv 7 en lichter en iedereen zei dat het een gewone ongi was en hier staat weer dat ik misschien toch gewoon z3wanger had kunnen zijn.....huh?
    Ik geloof niet dat het bij mij zo is, maar brengt wel weer twijfels, he?

Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel zo is...

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb vanmorgen toch maar voor de zekerheid mijn gyneacoloog gebeld, ik moest gelijk komen. Het is niet goed als je zo lang vloeit terwijl je test positief is. Gezien mijn medische verleden wouden ze me gelijk zien, er werd gelijk bloed geprikt voor mijn hcg en een echo gemaakt. Op de echo was geen vruchtje te zien, mijn baarmoeder is leeg. Bij mijn rechter eierstok is een kleine vochtophoping te zien. Mijn hcg had een waarde van iemand die 6 a 7 weken zwanger is dus dan hadden ze het in mijn baarmoeder moeten kunnen zien. Aangezien ik geen buikpijn heb mocht ik naar huis en moet ik vrijdagmorgen om acht uur nuchter binnen komen. Dan gaan ze nog eens mijn hcg waarde bekijken en nog een echo, gelukkig heeft mijn eigen gyneacoloog dan dienst dus voor mij een stuk prettiger. Als vrijdag mijn hcg niet gedaald is of het vocht is toegenomen dan gaan ze gelijk opereren omdat het dan zeker is dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Zodra ik buikpijn ga krijgen of extreem vloei dan moet ik gelijk komen en gaan ze me gelijk opereren.
    Ik weet dat ik een groter risico loop op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar het komt toch koud op je dak.
    Gistermorgen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was en vandaag is het al weer voorbij.
    :cry:

13. sharelis

sharelis Actief lid

Sep 21, 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hai conny wat vervelend nieuws.

Goed van je dat je contact heb genomen met je gynaceoloog.

Ik maak me ook een beetje zorgen omdat ik ook gewoon ongesteld ben geworden in februari.
    En ik had ook bloed verlies. Nu niet meer alleen soms bij het afvegen.
    Ik denk dat ik ook maar eens ga bellen voor een afspraak.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen.
    En hopelijk heb je snel een gezonde zwangerschap.

Groetjes sharelis ;)

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    sharelis bij mij is het ook geen constante bloedverlies, maar zeker altijd met afvegen. Ik ben ook blij dat ik gebeld heb maar vind het nu heel angstig, bij alles wat ik voel schrik ik omdat ik gelijk moet bellen als ik pijn krijg. Dan kan het namelijk gesprongen zijn.
    Het lijkt me verstandig als je toch even laat kijken, beter een keer voor niets als te laat.

Veel succes

knuffel conny

15. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Goh, wat een verschrikkelijke onzekerheid! Ik wou jullie beide gewoon héél veel sterkte wensen! Hopelijk draait het voor jullie beide zo goed mogelijk uit!

Dikke knuffel hoor!

16. Amidala

Amidala Actief lid

Nov 12, 2006
    129
    0
    0
    gelderland
    Connie wat erg voor je, je verhaal lijkt op het mijne alleen het grote verschil dat mijn bloed goed was en dus gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik was gewoon ongesteld geweest, net als nu de eertse ronde na de miskraam. Maar ik had geteste omdat ik een goed gevoel had en dus weer een positieve test maar ook weer bloed. Die onzekerheid, de gynaecoloog had gezegd dat ik nog een keer moet testen over een week! Dat ga ik dus vrijdag doen, en ik hoop dat het nog steeds een positive test is! Ik kan nu echt nog niet blij zijn, die onzekerheid!

saharelis ik hoop dat je snel naar de gyneacoloog mag gaan en niet zolang hoeft te wachten. ik hoop maar dat het bij ons gewoon een ongesteldheid was want dat hebben meer vrouwen tijdens de zwangerschap!

Connie heel veel sterkte! En hopelijk is het allemaal snel voorbij! En kan je weer verder!

kus amidala

17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Vreselijk voor je zeg. Veel sterkte.

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    jezus wat rot zeg, heel veel sterkte

19. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik wil je ook heel veel sterkte wensen, Liefs Jolie

20. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    dank jullie wel voor jullie lieve woorden. Ik ga morgen om acht uur naar de gyneacoloog en dan krijg ik gelijk te horen of ik geopereerd moet worden. Ik moet nuchter komen dus ze kunnen gelijk opereren.
    Ik laat het het weten hoe het is afgelopen.

knuffel
    conny

Share This Page