Wij heeft deze gebruikt of gebruikt ze op dit moment? Ik heb ze nu voor het eerst maar ze lijken erg gevoelig voor mij? Er staat altijd best een duidelijk streepje en zwanger ben ik niet ... Wie had dit ook?
het is verwarrend zo met die streepjes. maar je ziet wel het verschil als hij positief is dan is hij echt heel donker. nog even doortesten en dan zal jij het zelf ook zien. ik gebruik ze ook en dan ineens is die knaller er!
Weet dat ze nog niet positief zijn Het is alleen jammer dat je dan die oploop niet ziet he.... Maar jullie hadden dit dus ook.......thanks voor je foto lilaa
Oh ja denk je dat? Dan ga ik dat zeker doen hahahahaha....gister nog heerlijke sex gehad dus er staat al iets klaar Of is dat to much info whahahaha
Ja heb getest maar niet de knaller die ik hoopte! Wel merk ik dat ik die spanning voel als je een eisprong voelt opkomen en dat vindt ik al zo super dat voelde ik vroeger namelijk ook altijd. Maar ik zal zo even een foto maken kun je zelf oordelen over de test
Mooi!! Je ei'tje gaat binnekort springen, test morgen weer oke ! Ik vind die wondfo ovu testen altijd zoo fijn!
Ja ik moest even wennen maar juist doordat ze zo gevoelig zijn is het makkelijk! Ja ja morgen weer.....ik ga m niet missen Ik moet dan wel 2x per dag testen anders ben ik bang dat ik m dus wel ga missen.... Zzzzoooooo spannend dit
Nee nog niet meiden...... Maar aangezien de streep al zo duidelijk is iedere keer ben ik gewoon bang mijn ei te missen? We wachten maar af, in principe heb ik nog tijd want mijn eisprong kan nog komen.