Hoi! Ik ben gastouder nu zo n 3 jaar volledig, daarvoor deels naast werk. Nu heb ik een eigen naam (Eigenwijs gastouderopvang) en logo voor een facebook pagina en visitekaartjes enz. Maar ik vind mijn naam niet (meer) bij het logo passen... Dus vandaag mijn vraag: waar denken jullie aan bij: Eigenwijs! of Eigenwijs gastouderopvang welk logo zien jullie hierbij voor je of weten jullie een ander leuke loge icm naam het moet origineel zijn en het liefst verander ik mn naam niet ik heb een bakfiets en hier zit een bloemetjes motief op Graag jullie reacties! Groetjes Dani
Ik zou er twee woorden van maken. Eigen- en dan wijs er schuin bij zetten. Dubbele betekenis eigenwijs en eigen wijs met vogeltje en muzieknootjes voor wijs.
Ja, zoiets dacht ik ook meteen.. EIGEN en wijs er iets schuin op. Twee kleurtjes, desnoods uitroepteken erachter. Zou ik voldoende leuk vinden, zonder een verder plaatje erbij. Al kun je er altijd eenzelfde bloemetje uit het patroon van de bakfiets voor of achter zetten natuurlijk..
Het Eigen Wijsje, en dan een muziek / noten balk erin verwerken. Elk kind zingt zijn eigen wijsje ( niet letterlijk , refereert naar individuele karakters )
https://www.google.nl/search?q=eigenwijs&biw=1280&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwibucOm4czJAhXBYw8KHVmFARMQ_AUIBigB#tbm=isch&q=eigenwijs+logo voorbeelden genoeg...
Mijn man zet altijd dat het logo leesbaar moet zijn, vind hij. Dus de ideeen qua tekst zou ik ook wat mee doen.
Ik denk dat je bij de voorbeelden vooral ideeen over op kan doen. Hoeft niet gelijk gestolen te zijn. En als je er delen van overneemt, is het niet hetzelfde. En daarnaast is een groot bedrijf niet hetzelfde als een gastouder, ik denk dat zon logo echt niet altijd te vinden is. Als ik mijn eigen naam volledig op Google intoets krijg ik wel wat te zien, ook qua afbeeldingen. Maar dat is een hele specifieke zoekopdracht op naam.
Waarom zoek je niet iemand in je buurt die een mooi logo voor je kan maken? Iets wat jij leuk vind en bij je past.. Daarom hebben ze dat beroep en doe jij wat anders! Je onderscheidt je door een goede huisstijl te hebben en valt extra op, de naam is hartstikke leuk en je kunt er alle kanten mee op.
jij en ikke goed idee ik ga eens op zoek had nu zelf dit al: wat vinden jullie hier van? zelf dingen uitgezocht geknipt en geplakt. dus niks gejat hahaha denk zelf persoonlijk zonder bijtje of een stuk kleiner zo iets te zoetsappig?
dank jullie wel! Ja de naam was ik blij mee dus die wil ik niet veranderen betekenis kan idd alle kanten op