Als jullie met de kleine op visite of verjaardag gaan overdag, nemen jullie dan je hele hebben en houden mee om de kleine daar in bed te leggen? onze meid ligt graag in de box en niet zozeer op schoot..niet iedereen heeft een kleed of iets en om nou alles mee te nemen en daar ergens de fles te moeten doen enzo vind ik zo lastig en zo'n gesjouw. hoe doen jullie dit, want om nou nergens meer heen te gaan is ook zoiets? En dan heb ik het over een kindje van een maand of 3.
Ik ben misschien een beetje van de oude stempel, maar ik vind dat baby's 's avonds op hun eigen bedje moeten liggen. Ik heb Tymen nog nooit 's avonds ergens mee naartoe genomen. Ik regel oppas, of 1 van ons gaat erheen. Ik stel ook wel eens voor om op een moment overdag af te spreken, zodat de kleine mee kan. Maar nou was Tymen ook een erg prikkelgevoelig mannetje, en als dingen ietsje anders waren dan anders dan was het paniek. Brullen dus! Ik kan me voorstellen dat als je een makkelijk kindje hebt, het wel ergens mee naartoe neemt 's avonds.
Bij mij hetzelfde als bij Setteke. Ik vind ook dat Alyssa s'avonds gewoon in haar eigen bed hoort te liggen, en heb haar dus ook nooit meegenomen. Wij gaan ook of apart of overdags ergens op visite. Maar als je je kleintje toch mee wilt nemen, is een campingbedje dan geen oplossing?
als ik 's avonds weg ga dan neem ik mijn weekend bedje mee. zodat hij wel gewoon kan gaan slapen en om 21:00 uur krijg hij de laatste fles en dan ga ik naar huis en leg ik hem in zijn eigen bedje. omdat 21.00 uur wel vroeg is om (soms) bij iemand weg te gaan dan geef ik weselu gewoon wat later de fles ( moet hem nl altijd wakker maken) dus als ik weg ga dan sleep ik me een bult succes groetjes susanne
als wij overdag ergens op visite gaan dan neem ik vaak even het wipstoeltje mee en een luiertas met een flesje/luiers etc erin dan geef ik daar het flesje als dat toevallig zijn tijd is of hij ligt even in de wipper met een speeltje soms dut ie even in.
Ja, ik neem wel altijd alles mee. Heel gesleep inderdaad. Paar favoriete flanellen luiers etc. om op/onder te liggen e.d. Flessen, luiers, doekjes, slabben alles. Heb standaard een tas daarvoor klaar staan.
Ik neem ook alles mee, Ze slaapt dan in de kinderwagenbak! Daar ligt ze ook wle in te kijken. Na het flesje hou ik haar wat langer op schoot, maar als jou kindje dat niet zo leuk vindt zou ik wel een speelkleedje meenemen!
Ik nam ook alles mee hoor! Met 3 maanden gaf ik nog wel bv dus dat was makkelijk. Ook sliep hij in de kinderwagenbak dus dat was ook opgelost. Ik vind het nu hij ouder is lastiger. Als hij moet slapen moet er een bedje mee, fles en/of fruithap,kleedje en/of wipper.....ja ja een heel gezeul
Ik nam ook altijd alles mee... en heb nu rugklachten Hahaha, grapje hoor. Ik vind namelijk dat ons ukkie ook zal moeten wennen aan dat het af en toe iets anders gaat dan hij gewend is. Wij moeten ons aanpassen nu hij in ons leven is gekomen maar andersom ook! Met 3 maanden kon hij nog gewoon in de reiswieg, inmiddels gaat het campingbedje mee (en die is nog veel zwaarder ) Maar om je een beetje op te beuren: het went en je wordt er ook steeds handiger in! Groetjes Six
Hehe, dat heb je met kinderen. Ze nemen een hele hoop rotzooi met zich mee De dingen die je nodig hebt, zul je toch mee moeten nemen.
wij nemen vaak het wipstoeltje mee of een speelkleed. Omdat hij zich nog niet omdraait kan hij ook slapen op een gewoon bed (in een doek) en kussens ervoor zodat hij er niet afvalt. Maar meestal slaapt hij dan in de maxicosy of wipstoeltje of gewoon lekker op tijd weer naar huis.
Onze baby zit / ligt op schoot of soms in de maxi cosi (nee... niet te lang ) en dat gaat prima! Ik heb nog nooit wipstoeltje / boxkleed e.d. ergens mee naartoe genomen.
ik neem ook alles mee, ik ga niet 3 maanden thuis zitten of om de beurt ergens naar toe.. miss ben ik dan een beetje hyper modern ( zo noemen wij dat hier ) maar die kleine slaapt overal heel gemakkelijk, en het is niet zo dat we tot heel laat weg blijven maar ik neem hem wel gewoon mee, kan die gelijk aan andere mensen wennen...
Wij nemen de kinderwagen mee of een soort van tentje waarin hij kan slapen en wat we als box gebruiken.. Dat is erg handig, weegt niks (2,5 kilo ofzo) en is compact.
heb ook altijd de maxi cosi gebruikt als wipstoel of om eten in te geven. Heb je toch altijd bij je, als je met de auto bent tenminste. De kinderwagenbak was handig en nu dan het campingbedje. Maar ik moet zeggen dat we niet zo heel vaak weg gaan. En als je langer weg gaat is slapen in de auto ook handig. 's Ochtends heen en 's middags weer naar huis. En dan zo 2 x 1 uurtje slapen. Gaat net.
Ik heb wel een regel met meenemen. Emiel slaapt of 's morgens of 's middags in zijn bedje. Ben ik bij familie in het dorp dan neem ik hem mee in de kinderwagen en kan hij daar slapen. Ben is buiten het dorp en ga ik met de auto dan neem ik het wipstoeltje mee. Verder gaat de goed gevulde luiertas mee. Emiel vindt het wel leuk om weg te gaan en andere mensen te zien.
ik heb nooit veel meegenomen zoals veel mensen een luiertas enzo meenemen heb ik nooit gedaan ik nam altijd 2 luiers mee in me tas en doekjes en gewoon de buggy en met 3 maanden sliep hij ook gewoon in de buggy als hij moe was en ik was op visite. nu hij groter is en ik ga savonds op visite dan neem ik wel ze campingbedje en pyama enzo mee maar anders niet .
als het 's avonds is dan gaat een van ons en anders oppas. Het slapen 's avonds vind ik het fijnste als hij thuis in zijn eigen bedje ligt, en hij ook!