overtijd? of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gewoonik, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Ik heb nu 2x een cyclus van 28 dagen gehad de laatste keer 35 dagen. als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan had ik vorige week maandag ongi moeten worden maar dat is niet gebeurd. Als ik een cyclus van 35 dagen heb had ik vandaag ongi moeten worden en tot nu toe nog niets.
    Ik hab wel last van meer afscheiding dan normaal en last van 1 borst. Moet ook regelmatig naar de wc maar ik kan niet goed nagaan of dat nu vaker is dan normaal. En ook erg veel last van pijn in de onderrug

Als ik een cyclus van 35 dagen heb dan had ik op de 28ste mijn innestelingsdag ik heb op die dag vreselijke buikbpijn gehad alsof ik ongi moest worden maar er kwam niks.

Ik weet het niet zo goed meer moet ik aankomende week een test doen of kan het zijn dat mijn ongi nu nog een week later komt.

2. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    hallo meid

Wat vervelend is dat hé al die spanning ik weet hoe je je voelt kijk maar aan mijn banner, maar als ik jou was en je bent woensdag nog niet ongi dan zal ik even een testje doen, als je dan uitgaat van je langste cyclus en dat was die 35 dagen dan zou je vandaag ongi moeten worden en zo niet dan ben je woensdag 1 dag na je NOD en dan kan er wel een positief resultaat komen als je toch zwanger zou zijn.

Meid ik wens je veel succes en laat het even weten hoe het afloopt.

liefs marlon

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

ja testje is toch de enigste manier om erachter te komen

4. Niet meer actief

je ik zou ook testen.
    dan weet je het weker.

groetjes missie

5. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    :evil: Ik wilde vanmorgen gaan testen en toen ik wilde gaan testen (verpakking nog niet open) zag ik dat ik ongi was geworden heel iets.
    Niks gemerkt normaal altijd hevige buikpijn enz.

Heb nu 2x een cyclus van 28 dagen gehad 1 van 35 en 1 van 38 wat moet je nu aan gaan houden? Ik weet het niet meer.

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meid, balen dat je ongi bent geworden! Als ik jou was zou ik de langste cyclus aanhouden.... mar hey, dat zou IK doen, dat wilt niet zeggen dat jij dat ook moet doen.... :)

7. gewoonik

gewoonik Lid

24 dec 2006
    34
    0
    0
    tel/receptioniste
    wageningen
    Ja ik doe dat ook maar begin gewoon weer opnieuw

Deel Deze Pagina