zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door udb72, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. udb72

udb72 Lid

5 feb 2007
    12
    0
    0
    Goedemorgen,

Om maar met de deur in huis te vallen..help! :)
    Ik zit in grote spanning of ik nu ongesteld ga worden, of zwanger ben. Mijn verhaal; Ik ben mama van een dochter van 2,5 en Aug 2006 besloten wij voor een 2e kindje te gaan. Ik werd snel zwanger, sept. 2006, maar eindigde in okt 2006 na 6 weken in een miskraam(windei). Mijn cyclus heeft zich redelijk hersteld. Op dag 12 van deze cyclus heb ik een positieve ovulatietest gedaan en dus erg actief geweest! ;)
    Op dag 22 had ik een klein beetje roze/bruin bloed en nu op op dag 28 zou ik dus ongesteld moeten worden. Maaar...ik heb het al een paar dagen heel erg koud, ben moe, heb veel witte/gelige afscheiding en voel niet dat ik ongesteld moet gaan worden, wat ik normaal wel heb?
    Gek genoeg heb ik een zw.testje gedaan op dag 26 en die was negatief.
    (in mijn eerdere zwangerschappen kon ik al voor NOD positief testen, maar nu dus niet)
    Wat denken jullie? Ik zou nu toch wel ongesteld moeten worden (14 dag na eisprong)..of mag ik hopen?
    Groetjes!

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hopen mag/moet je altijd doen, niets mis mee!

Maar de kans dat je ongesteld gaat worden zit er ook in. (dat hoop ik natuurlijk niet voor je)

Even gelduld en van de week nog eens testen, suc6

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik zou maar ff wachten met testen.

4. udb72

udb72 Lid

5 feb 2007
    12
    0
    0
    Ja, dat ga ik inderdaad maar doen. Ik ga gewoon hopen, duimen en anders ben ik ook blij dat m'n cyclus weer op orde is na een miskraam.
    En dat is ook wat waard, toch? :)
    Bedankt!

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    @udb27 ik zit in hetzelfde schuitje normaal voel ik vanalles in me buik heb al een week voor nod buikkrampen en nu sinds vandaag zo goed als niks me gevoel zegt yes en heb ook op de goeie dagen geklust maar ja ben al vaker voor de gek gehouden door me lichaam

maar idd @mamalieske hopen mag altijd

6. udb72

udb72 Lid

5 feb 2007
    12
    0
    0
    Hoi Rastagirl,

Nou, ik heb m'n natwoord hoor. Ik ga net niets vermoedend naar het toilet, ben ik toch ongesteld geworden...heb ook meteen buikpijn.
    Dat is ook wat zeg! Ik vind het natuurlijk erg jammer, maar ben ook blij dat "alles"weer lijkt te kloppen, een keurige cyclus na 28 dagen en inderdaad heel netjes 14 dagen na een positieve ovu-test. Vol goede moed naar de volgende ronde!
    Ik wens je succes, ga voor je duimen!

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Een positieve test voor nod is ( zoals ik steeds meer leer hier ;) ) eerder uitzondering dan regel. Dus ik zou zeggen gewoon nog een testje er aan wagen over 2 dagen.
    Ik ga voor je duimen....

Deel Deze Pagina