Hallo dames Heb even een vraagje.....blaasontsteking tijdens zwangerschap....welke symptomen heb je dan? Ik heb soms lichte soms erge buikpijn onderin wat doortrekt naar rug, en pijn bij het plassen, niet echt pijn maar branderig gevoel! en het jeukt enorm daaronder! en er is een draadje slijmbloed uit gekomen, niet veel maar toch! moet ik me ongerust maken? is dit een blaasontsteking? morgen ga ik met mijn urine naar de hu! tnx meiden
Ja dat kan, of het is een schimmelinfectie wat ook veel voorkomt tijdens de zwangerschap. Bij een blaastontsteking tijdens de zwangerschap hóef je overigens geen last te hebben.
oke tnx....ga morgen vroeg naar de hu! heb ook ongi gevoel de hele tijd, pijn gaat door naar mijn rug! kan dat?
ik heb twee keer een blaasontsteking gehad tijdens mijn zwangerschaps. Gewoon net als anders (heb er vaker last van). Branderig gevoel bij het plassen en om de twee minuten aandrang voelen om dan maar een paar druppels te hoeven. Erg irritant. Maar verder geen pijn in rug enzo gehad. Gewoon even urine langsbrengen inderdaad en dan weet je het snel genoeg. Kreeg overigens twee keer gewoon antibiotica en dan ben je er zo vanaf!