Hoi Wij hebben nu een jaar de stofzuiger zonder zak bij de A.ldi gekocht.. Ik kan dat ding wel uit het raam gooien! De zuigkracht is vreselijk, (lees niet!) de voet valt er steeds af brr naar ding. en je moet hem bekant na elke zuigbeurt legen! we vinden het een mis koop haha Het enige voordeel is dat er geen zak meer inzit. dus geen kosten voor een nieuwe zak. Het leek mij ideaal ivm astma We willen eigenlijk een nieuwe. Nu mijn vraag aan jullie. Welke stofzuiger hebben jullie of raden jullie aan? en waarom en wel of geen zak? wat zijn voor jullie de voor en nadelen? Ik zal er ook een poll bij doen alvast bedankt!
ik zou daneen waterstofzuiger kopen van karcher die vangt het stof op in een waterressorvoir. Daardoor heb je geen last meer van stof wat weer uit de achterzijde geblazen wordt het is iets meer schoonmaakwerk, want na het stofzuigen moet je dan het waterbakje leeggooien, maar het werkt fantastisch.
Ik heb een heeeel erg goeie stofzuiger en die is met een zak. Mijn moeder had zo'n dyson zonder zak , ze kon 'm wel door 't raam gooien (had ook altijd problemen met de voet en heeft die vaak moeten ruilen). Ze heeft toen ongeveer dezelfde gekocht als mij (ook met zak dus) en is nu ook heel tevreden. Vind het trouwens ook niet heel veel uitmaken of je nu die hele bak uit moet gaan kieperen of de zak eruit en nieuwe in. Mijn stofzuiger is deze: (ooit gewonnen trouwens en wil nooit nog een andere) Siemens Z 4.0 automatic. Dat ding heeft een super goede zuigkracht, heb nog geen andere stofzuiger in mijn handen gehad die zo goed zuigt en is nog vrij stil ook. Mijn schoonzusje heeft trouwens ook een dyson maar niet die die men moeder had. Zij is er wel tevreden van maar de zuigkracht tegenover die van mij is ook echt niets, volgens mij ligt het eraan dat die geen zak hebben.. Denk ik he.
Ik heb graag een stofzuiger met een zak. Ik vind zonder zak heel erg vies.. En ik heb graag de Miele, die heb al 5 jaar..
met zak! 2x zonder zak gehad maar das niks. herrie en de zuigkracht wordt snel minder. je moet om de haverklap het filter reinigen enz... nee doe mij maar een zakkie. Wij hebben nu een philips een paarse maar ik heb ook jarenlang een moulinex gehad en die was supergoed. helaas kon ie een val van de trap 2 verdiepingen toch niet aan...
Wij hebben een Dyson DC23 Animal stofzakloze stofzuiger, en zijn er zeer tevreden over. Heb hem nu 6 jaar, en nog steeds werkt hij zoals ik hem 6 jaar geleden kocht. Zuigkracht is er niet minder op geworden, en vind het erg handig dat ik hem buiten zo leeg kan kieperen in de kliko.
Ik heb een Miele met zak. Zonder zak lijkt me vies werkje. Volgens mij heeft de consumentenbond pas geleden nog stofzuigers getest.
Ik heb een Philips, zakloos vind zakken duur dus vandaar zakloos. Heb hem nu 2 jaar en doet het nog perfect daarvoor een dyson, helemaal geweldig alleen nu iets over m'n budget.. Die staat nog bij m'n ex helaas..
Hier een Dyson, zo´n blauwe... maar ik ben er niet zo heel erg blij mee. Ik wil sowieso zakloos. Dit is die kleine blauwe, misschien dat het daar aan ligt. Volgende keer een grote Dyson proberen.
Ik heb een stofzuiger met zak en een stofzuiger zonder zak. Die met zak zuigt echt vele malen beter terwijl ze dezelfde zuigkracht hebben. eMet de zakloze stofzuiger heb ik ook altijd het idee dat het niet helemaal schoon word, net of het stof e.d weer terug het apparaat uitgeblazen word.
Hier de zakloze dyson het raam uitgegooit en vervangen destijds voor een degelijke Miele met zak. Bevalt mij vele malen beter. Overigens vind ik zakloos ook gedoen, iedere keer legen en die stoffilters reinigen.
Wij hebben er een zonder zak en ik wil niets anders meer. We hebben huisdieren, dat zou me héél veel stofzuigerzakken kosten. Hier zitten twee filters in. Zuigkracht is ook goed, als ik alles heb uitgeklopt en ik zet hem aan, krijg ik hem bijna niet van de grond getild
Wij hebben een Miele met zak. Let bij aankoop op de hoeveelheid Watt. (hoe meer hoe sterker bij Miele dan..) Mijn ouders hadden een Dyson zonder zak en die konden hem ook wel uit het raam gooien. Die hebben nu ook een Miele met tevredenheid. Het is erg smerig om dat reservoir te legen en zelf ongeschonden te blijven
Wij hebben een philips marathon. Zakloos. We hebben hem nog niet O lang, maar ik ben er heel blij mee. Geen gedonder meer met die zakken, een lang snoer en een goede zuigkracht.
heb zeker 5 jaar een gehad zonder zak, nou ja niet een maar wel tig. elke keer verloor hij zuigkracht. na aanraden toch maar een met zak en wil niet anders meer. zuigkracht is optimaal stofzuig 1a 2 x per dag
Tristar 2400 Watt SZ-1909 stofzuiger met zak kopen? | Gratis verzending heb deze nu. perfect en zuigt net net zo goed als dag 1 voor deze had ik deze Bestron 1400 Watt A1400S turbinestofzuiger kopen? | Gratis verzending niet doen. zuigt voor geen meter. zat op den duur op handen en knieen de kamer te doen met de slang ipv buis. is max 6 maanden meegegaan en heb hem toen buiten gegooid
Wij hebben een Dyson, erg blij mee... Mijn ouders hebben er geloof ik al 10 jaar een en die doet het nog steeds goed, echt ongelofelijk! Ze houden de filters wel goed schoon enzo en blijkbaar gaat hij dan lang mee, moet ik dus ook maar eens gaan doen