3 Plekjes achter het behang te koop gevraagd !

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wie heeft er voor mij nog drie mooi plekjes achter het behang te koop ?

Sta ik gisteren met man en macht ons bankstel helemaal schoon te maken en dan ook echt goed schoonmaken ( dat super schoonmaken doe ik 1x per week de rest is het gewoon normaal schoon maken ;) )

Maar goed het bankstel was dus helemaal schoon komen die twee K*T katten lekker aangerend, jumpen op het bankstel en gaan daar ff lekker liggen rolle bollen waardoor dus die hele bank weer vol zitten met katten haren :x:x:x:x

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Heb ik alles weer schoongemaakt, grond gestofzuigd, gedweild komt manlief thuis en die rent naar binnen om wat te pakken MET ZIJN SMERIGE NATTE SCHOENEN !!! overal weer voeten op de vloer ..
    fijn joh die sneeuw troep .... NOT

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nou dikke lul drie bier heb mijn vriend een emmer gegeven en de dweil en heb hem mooi de hele kamer ( was niet nodig maar laat het hem maar weten ;) ) laten dweilen en ben zelf heerlijk met die kleine op de bank gaan liggen en mezelf en die kleine lekker getrakteerd op een kopje warme chocomel met slagroom ...

He dat lucht op ... moest het ff kwijt :D

Maar ik hou wel van mijn poezekindjes en manlief hoor ;)

2. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    :D wat wil je er aan uitgeven;):D

Lekker is dat he??! Ik had het vorige week ook, hele huis gepoetst (is al mijn favo hobby) en toen kwamen mijn schoonouders. Nou mijn vloer beneden weer helemaal smerig. Dus dan kan je weer opnieuw beginnen!!

3. chantal1984

:D je mag de katten houden, dat wil ik er aan uitgeven :D

hahahah nee hoor zou ze voor geen goud willen missen ..

Maar idd af en toe pff .. En dat wat jij zegt over je schoonouders is ook zooooo herkenbaar, ikzelf trek altijd netjes mijn schoenen uit als ik ergens ben of die gene moet zeggen dat het niet hoeft maar mijn schoonzusje komt gewoon naar binnen gewalst en durft dan zelfs nog te vragen of ik nog moet dweilen omdat de vloer dan ( door haar ) vies is ... :x

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Argh.. net ook zoiets. Vanmorgen even de kamer gezogen en gedweild en daarna dochter pap gegeven. Ze had het niet helemaal opgegeten en zat nog in dr kinderstoel, maar net iets te dicht bij de tafel. Pakt ze dat pakje en smijt het keihard op de grond.. grrr:x

Hele vloer en verwarming onder de spetters.. ;)

5. chantal1984

erg he ..

ik krijg dan echt de kriebels ... ;)

6. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    okay deal!! kan ik eindelijk weer eens chinees eten maken ;):D!

ohh wat een lef zeg om dan ook nog te vragen: oh moet je nog dweilen? GRRRRRRR rustig tot 100000 tellen, naar de kast lopen, haar de dweil geven (SUCCES MET DWEILEN ACHTERLIJKE MUTS)!
    ik kan daar helemaal niet tegen haahahahahaa

7. chantal1984

hahahah dan eet ik mee :D

Ja erg he, nou tot 10000 tellen helpt bij haar niet, gelukkig zie ik haar niet zo vaak want irriteer me altijd aan dr ...

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij gaan morgen behangen, dus als je ze voor 10 uur morgen vroeg kan brengen? :D

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Heb hier nog wel een plekje achter een gemetselde muur in de aanbieding. Manlief begint maandag met metselen dus nog tijd zat om je poezebeesten en lieftallige partner er tussen te komen zetten.

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Oooohh!! :$ En dan moet je nog vlug worden ook, want pap word net cement als het opdroogt! Ik zeg altijd dat je er huizen van kunt bouwen als het eenmaal droog is! (zo ook van liga trouwens, probeer dat maar eens van je tafel te bikken als dochterlief het natgezeverd heeft) ;)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja het was dus ook al razendsnel aangekoekt aan de verwarming want die stond aan..:)

Heb trouwens ook nog een paar oude plekjes ergens op de muur zitten aan de andere kant van de kamer, geen idee hoe je dat nog wegkrijgt :(

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha dan halen ze je het bloed onder de nagels vandaan grrr.

Onze kat die springt via het aanrecht op de koelkast. dan heb ik het net schoongemaakt komt hij met zijn vieze pootjes binnen:x

net gedweild moet de kinderwagen door de woonkamer,:x word tijd dat het lente word geen sneeuw meer aan de banden

hahaha maar al met al ben ik ook blij met de kat en de kinderwagen:D

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
  14. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat heb ik op Jitte's kamer... Dat was eerst Jelle's kamer en hij heeft een keer de fles zo hard op de commode gegooid dat de pap eruit spoot door de speen... Zit nu nog op de muur.. Ik denk dat overschilderen het enige is wat echt helpt... :D

15. chantal1984

Kan ik ook bij iedereen die me een stukje muur aanbied gewoon ééntje plaatsen, dan heeft iedereen profijt er van :D ...

16. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    HAHAHAHA

heb ook zoiets gehad gisteren heb hem even goed laten voelen door niet te koken dus die heeft honger zitten lijden,, laat ze maar goed met hun neus op de feiten worden gedrukt.

en die gekken katten ja katten blijven katten als wat nieuw is en schoon ruikt moet toch even goed ingerold worden :D:D

17. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    proest! ik vind je schrijfstijl echt té grappig chantal!!! hahahaha....zie het gewoon helemaal voor me!!!

18. chantal1984

:D ....

Nu kan ik er ook om lachen maar gisteren toen was alles teveel hoor ... hahahahah

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hahahaha als je dan nog wat plekjes over hebt heb ik hier nog wel 2 kinderen een hond, kat en vent voor je in de aanbieding;) Dan zou m,n huis echt netjes blijven;)

20. chantal1984

hahah jeetje we hebben dadelijke hele muren nodig als we iedereen moeten plezieren hihihihi

Share This Page