ovulatie test steeds duidelijke 2 streep maar geen positief help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MaMa BiAnCa, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    hallo,

Ik ben nieuw op de site en na veel verhalen hier gelezen te hebben hier mijn vraag hoop dat iemand wat licht op de zaak kan schijnen.
    door borstvoeding te geven ben ik pas na anderhalf jaar weer gaan menstrueren en willen we gelijk voor nog een kindje gaan nu test ik al van af mijn 8e dag zit nu op mijn 22e heb nog geen positiefe ovluatie test gehad maar wel al 4 dagen een duidelijke 2e lijn hoe moet in dit intrepeteren? snap er niets meer van.

groetjes bianca.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je een foto van je testen plaatsen?

Sommige vrouwen testen niet duidelijker dan twee duidelijke streepjes, maar hebben dan wel een eisprong.

Begrijp ik goed dat je na het geven van borstvoeding nog maar 1x een menstruatie hebt gehad en dat je nu sinds die menstruatie aan het testen bent op een eisprong?

Kan best zijn dat je cyclus nog niet meteen rond de 28 dagen is en je eisprong dus nog moet komen.
    Doortesten dus.

Hoe lang was je cyclus voordat je zwanger was? Weet je dat nog?

3. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    bedankt voor de snelle reactie,

Dit is mijn 3e cyclus en ben inderdaad deze 3e ronde gaan testen met ovuatie testen. De streepjes zijn wel lichter als de controle streep maar veel donkerder als de eerste testen deze maand die waren amper zichtbaar.

hoe die voor ik zwanger was geen idde eigenlijk bij vorige 2 kids gewoon aan de slag gegaan en op goed geluk zwanger geraakt maar ben erg ongeduldig deze keer vandaar maar gelijk de testen er bij haha.

Bijgevoegde bestanden:

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Met welke urine test je

5. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    Ik test 2 keer per dag 1 keer rond 11 uur en 1 keer rond 17.00 zorg in bijde gevallen dat ik zeker 3 uur van te voren niet naar het toilet ben geweest en drink ook niet overmatig.

bedankt voor de reactie

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Oke daar kan het dus niet aan liggen.
    Nou vind ik die van ee action echt waardeloos. Mischien overstappen op andere test ?

7. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    Zou dat het probleem zijn? welk merk zou je mij aanbevelen? heb ik mischien mijn ei gemist door deze testen?

lees veel goeds over cb maar die kan ik helaas niet betalen.

8. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Neem een digitale ovulatietest van Clear Blue. Duidelijker dan een smiley kan niet :).

9. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    wou dat ik die van cb kan betalen maar helaas een smiley dat zou inderdaad veel duidelijker zijn.

Zou het ook nog uitmaken dat ik nog steeds borstvoeding geef 2 x per dag.

10. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    De ovulatietesten van zwanger en kids zijn ook heel goed...

11. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    bedankt ga even op de site kijken.

12. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    deze ovu testen zijn niet positief, hoeveel cycli heb je al gehad sinds je weer ongesteld bent dan? Misschien moet je nog even ingeregeld worden of zo? Zwanger en kids zijn volgens mij ook niet duur, tenminste hun zw-testen zijn echt vet goedkoop. Succes in ieder geval!

13. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    Dit is mijn 3e cyclus ben wel erg licht ongesteld geweest weet niet of dat er nog iets mee te maken heeft ook geef ik nog borstvoeding aan mijn jongste.....
    Ga in ieder geval de testen voor de volgende ronde bij zwanger en kids bestellen en test nu nog ff door in de hoop mijn ei nog te vinden.

Bedank.

14. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ik hoor ook slechte verhalen over de ovulatietest van de action zelf nooit gebruikt. De eerste keer testen ik met de testen van 123 testen maar ik kon hem niet vinden nu test ik met die van sensitest en heb ik al twee cyclussen een echte knaltest dus die zijn zeker aan te raden plus dat ze ook goedkoop zijn en dat is zeker niet onbelangrijk. Ik zou nog even door testen voor de zekerheid je weet nooit of hij toevallig nog komt :)

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Licht ongesteld , zwangerschapstest gedaan ? Want een ovulatietest reageert ook op hcg.
    Ik heb trouwens mijn ovulatietesten uit china laten komen 8 cent per stuk

16. MaMa BiAnCa

24 jan 2014
    11
    0
    0
    full time mama
    winschoten
    Ja zwangerschaps test gedaan negatief. Waar kan ik die testen uit china vandaan halen dan? Die van de action komen er hier niet meer is bedankt voor de tips iedereen.

Wordt ik vandaag ongesteld denk ik heb wat ligt bloed verlies.... geen ei gezien snap er niets meer van.
    Volgens mij ben ik defect....:(

Deel Deze Pagina