klustips...

Discussion in 'Zwanger worden' started by kloontje78, Dec 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wie heeft er goede tips voor een zo groot mogelijke kans op zwangerschap?
    Ik las namelijk dat je na het klussen met je billen omhoog moet liggen zodat de sperma goed naar binnen kan dringen. Klopt dat? Wij zijn nu namelijk 5 maanden bezig en een dikke buik zit er tot nu toe nog niet in.

Wie heeft goede tips?

2. Rm1

Rm1 Actief lid

Nov 21, 2008
    150
    0
    0
    Dat is nog eens een goede vraag en een goed onderwerp om te openen. Ben ook heel erg benieuwd naar de antwoorden. Wij zitten nu in de 7e ronde, en ik word echt een beetje moe van het wachten en wachten op zwangerschap. Ik weet dat ik nog niet hoef te klagen omdat het helemaal niet veel is. Maar, tips kan ik wel gebruiken! Is het nu echt zinvol om met je billen omhoog te liggen? En is het nu verstandig om de dag of gewoon elke dag te klussen?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ehumm nee volgens mij klopt dat niet dat je met je benen omhoog moet gaan liggen ofzo zijn wel veel die het doen maar of het idd zo is? ik denk het niet... de zaadjes vinden zelf wel de weg (althans dat is mij hier ooit verteld :p )
    en verder zoveel mogelijk klussen ;)
    wij doen het altijd in missjonaris stand en ik klem mijn benen dan om hem heen zodat hij ook wat dieper kan als hij klaar is gekomen dan blijft hij er altijd nog even inzitten zo komt er daarna vrij weinig sperma mee naar buiten...

Hoevaak heb je dan seks eigenlijk als ik vragen mag?
    en gebruik je ovulatie testen? (dat wil ook nog weleens helpen)

4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    wij hebben inderdaad de billen omhog gehad de laatste ronde maar of ik daar nou juist zwanger door ben geraakt tjah ik weet t niet maar t is t proberen waard

5. We klussen 2-3 keer in de week. En ik heb tot nu toe de calcultor van deze site aangehouden...ik heb weleen ovultatietest-apparaat in huis, maar nogniet van die staafjes.Daar wilde ik nog mee wachten omdat het dan minder spontaan lijkt. Maar ik begin nu toch de neiging om dat toch maar eens te gaan proberen. Mijn cyclus ligt op de dag gelijk....dus daar ligt het niet aan. Mijn man drinkt en rookt metflinke mate..kan dat ook invloed hebben. Ik rook en drink niet.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Gewoon lekker genieten... ;)

Ronde 5 is nog relatief kort hoor, dat jullie bezig zijn! Tuurlijk heb je mensen die in een keer zwanger zijn...maar het meerendeel dat ik hier op het forum zie doet er toch 7 maanden of langer over!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    misschien een optie om rond je vruchtbare dagen iedere dag te klussen?
    misschien dat dit een effect zou kunnen hebben?
    en ja drank (roken weet ik niet precies? ) kan effect hebben op de kwalitiet van het sperma....

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    moet je ff zoeken op " randjesfietsen "
    in 2006 is daar een heel topic over geweest en sommige dames zweerden erbij!

;)

9. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Om de dag klussen tijdens je vruchtbare periode is het beste.
    En verder hoef je niets te doen. Ook geen billen omhoog of wat dan ook.

Maar je moet natuurlijk dat doen wat je zelf het prettigst vindt. En als je je beter voelt bij het omhoog doen van je billen, dan doe je dat. Of bij een bepaald standje, dan doe je dat.

;)

Liefs

10. Rm1

Rm1 Actief lid

Nov 21, 2008
    150
    0
    0
    ik heb dat inderdaad ook gelezen van dat randje fietsen ja. mm...misschien toch maar eens proberen deze maand.

11. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    - na de daad kussen onder je bips en benen huppa de lucht in! (denk dat de zaadjes wel hun eigen weg vinden maar ja, wij dames doen nou eenmaal alles om snel zwanger te raken! haha ;) )

- na de daad een kwarter/halfuurtje blijven liggen (doen ze ook (vaak) na kunstmatige insiminatie...)

- geen glijmiddel/speeksel gebruiken

- geen strakke boxershort voor de man (de ballen horen 2 graden onder de lichaamstemp te blijven)

- niet in bad (voor de man,voor de vrouw weet ik niet)

- niet drinken/roken (is al algemeen bekend)

- missionaris standje of doggy style (dan zit de man dicht bij de baarmoedermond)

- en ultiem genot! hihi

- ze zeggen dat om de dag vaak het beste is

ik zelf neem dit hierboven niet al te serieus (ik hou me na 27 rondes ook niet meer eraan, maar dat is een andere situatie ;) )
    maar het kan natuurlijk geen kwaad ;) haha

succes met zwanger worden!

gr mounia

12. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    o ja randjes fiesten heb ik ook weleens gehoord, proberen kan geen kwaad!

13. Bedankt voor de tips!
    Maakt het uit als je als vrouw ook tijdens het klussen klaarkomt.....vergroot dat de zwangerschapskansen?
    Of igt die 'druk' alleen bij de man?

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    wanneer het sperma gewoon in goede staat is is iedere dag seks geen probleem....
    Mijn huisarts zei ook dat het het beste is om gewoon iedere dag seks te hebben in de vruchtbare periode dus niks "om de dag is beter" ;) Volgens haar maakt het niks uit!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    wanneer je klaar komt dan gaat de baarmoedermond zich samentrekken ofzo waardoor het zaad zich vooruit beweegt...
    als ik de verhalen via internet moet geloven :p

16. Ik ga het zker proberen in de vruchtbare periode. Bedankt voor jullie tips tot nu toe! Ik had nog nooit van randjefietsen gehoord..dus ik heb alweer iets geleerd hihi.
    Bedankt meiden...alsje nog meer tips hebt dan hoor ik het graag!

17. Wannabee

Wannabee Lid

Sep 28, 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb hier ergens gelezen dat als je blaas vol zit het ook beter helpt?

Geen idee hoor, maar baat het niet...

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik weet niet of ik er allemaal wel in moet geloven maar vind het wel een leuk topic dus ik lees mee :)

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    zorgen dat je blijft genieten! en niet dat het verplicht wordt! (dus dat je alleen maar met je benen wijd aan een baby ligt te denken!)

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    met een volle blaas sex hebben? Kan ik niet eens, volgens mij is het ook onzin

Share This Page