Beste allemaal Wat ik nu ga beschrijven heb ik op geen enkele site nog gelezen en ik hoop dat iemand mij advies kan geven. Op 5 juli 2009 in ziekenhuis terecht gekomen met zwangerschap vergiftiging. In de nacht van 9 juli is mijn kerngezonde zoontje Mike geboren (3940 gram 53cm) 19 uur na vliezen te zijn gebroken weeen opwekkers en eigen weeen en algehele ontsluiting bleek Mike niet in te dalen. toen besloten voor spoedkeizersnede. Ook dat lukte niet daarom na 4 minuten T incissie gemaakt (inwendige snede van navel tot schaamstreek) en na getrek en geduw van gyn. en 3 assistenten kwam Mike eindelijk los hij zat met zijn schoudertjes vast in mijn ribben kast. Daarna in ziekenhuis inwendige infectie met daarop koude koorts. Na 5 dagen thuis op 13 juli. Eerste dag kraamhulp bang voor de hond (bij intake gevraagd maar was ze niet zij ze) dus ik beneden in de tuin in de tuinstoel en zij boven bij Mike. Dit was natuurlijk niet bevordelijk voor genezing van mijn wond. Volgende dag gelukkig een nieuwe kraamhulp die me wel in de watten heeft gelegd in bed! Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar nu na 9 maand!! heb ik nog steeds inwendige bloedingen ben dus al 9 maand ongesteld zo lijkt het. Stolling middel geslikt ook dat werkte niet. Spiraaltje geprobeerd maar ook dat werkt niet. Afgelopen donderdag is deze weer verwijdert. De gyn weet niet meer wat ze er mee aan moet en ik moet over 3 maand weer komen. Ook de pijn van de inwendige wond word niet minder en daar krijg ik locale pijnbestrijding voor door middel van injecties. Ook zet de buik enorm op na inspanning of na het dragen van een spijker broek. Is er iemand die ook zoiets heeft of ken je iemand met deze ervaring elk advies is welkom want ik ben de wanhoop nabij. De zomer komt er aan en ik zou graag weer zonder lappen en tampos een dag door willen brengen. HELP!
Jee meid.. inderdaad wat een horror en wat een zware tijd moet dit voor jou zijn. Ben je al net moeder krijg je er ook nog deze ellende bij. ik heb er verder zelf geen ervaring mee (mijn litteken is goed geheeld) maar wel even een knuffel want ik denk dat het helemaal niet meevalt voor jou. Liefs!
Ik zou eens naar een ander ziekenhuis gaan als ik jou was, want dit kan toch niet zo langer! Ik heb tien weken geleden een keizersnede gehad en hoewel ik het herstel al vrij heftig vond, ben ik toch nu weer helemaal de oude. Je moet hier echt mee verder gaan en eens naar een ander (academisch?) ziekenhuis gaan. Heel veel sterkte.
Poeh meid, wat een verhaal! Ik ben 2x bevalllen d.m.v. een keizersnee en in beide gevalllen behoorlijk snel hersteld. Wel merk ik dat ik nu iets meer last heb wat later na de bevalling, doordat ik meer doe met een baby en een peuter en minder rust krijg. Maar jouw verhaal klopt echt niet hoor! Ik zou een second opinion aanvragen in een ander ZH, want zo kan je toch niet rond blijven lopen? Heel veel sterkte!
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik ben het wel eens met bovenstaande meiden. Ik zou ook eens voor een second opinion gaan! Dit kán gewoon niet goed zijn! Heel veel sterkte meid...
idd naar een ander ziekenhuis gaan, dit is niet gezond, ik heb een horrobevalling ghead, maar mijn keizersnee is keurig geheeld (oke afentoe nog wat pijn maar geen vloeien/bloedingen) voorderest veel sterkte(ik ben arbeidsongeschikt geraakt doormijn bevalling,)
Hier nog één die al 3 jaar aan het bloeden is. Oorzaak nog steeds onbekend. Bloedingen zijn begonnen met week 13 van mijn eerste zwangerschap en die is nooit gestopt. Ik heb van alles geprobeerd, van spiraal tot hormonen. Niks helpt! Nu ben ik uitbehandeld! Helaas heeft het wel gezorgd voor 2 vroeggeboortes (zie ondertekening).
kunnen ze je niet opereren?? bloedvat dichtbranden?? vind het heel erg dat je daardoor je kindjes bent verloren en dan ook nog de stempel uitbehandeld hebt gekregen sterkte
jee wat een ellende! Heel veel sterkte en ik zou inderdaad eens naar een ander zh gaan. Een kennis van me had ook klachten van de kz en zij is 9 maanden na de kz opnieuw aan de kz geopereerd. dus precies dezelfde alleen zonder kindje en nu is t goed. maar hoe of wat precies weet ik niet want zij spreekt duits.
Ik zou eens in een ander ziekenhuis bij een ander gyn. een second-opinion vragen.. Via je huisarts een verwijzing vragen en evt. je ziektekosten verzekeraar ook bellen voor hulp.. Zij kunnen je vast ook vertellen met welke ziekenhuizen ze meer contract hebben en dus de sec.opinion vergoeden..
ga meelezen inmiddels 3 maanden verder vloei ook nog steeds en binnenwond ook nog steeds gevoelig ook met spijkerbroeken zit nu in het begin van behandelingen
Zelf geen ervaring hiermee, wat ik je ook wil adviseren is om een second opinion te vragen bij een ander ZH!
fifi wat schrikken zeg. Hier na 5 maanden wel steeds pijn onderin mijn buik, maar verlies gelukkig niets. ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen want 9 maanden nog vleoien duurt wel effe en lijkt mij ook niet zo prettig