Nav de eerste bekendmaking premie verhoging ben ik benieuwd hoe jullie zijn verzekerd. Ik probeer een poll te maken .....
Basis, en alleen de tand aanvullend. Vorig jaar heb ik eens even goed gekeken wat we nu kwijt zijn aan aanvullende verzekeringen, en wat er uit vergoed wordt. Het scheelt ons 70 euro per maand aan aanvullende kosten! Die zet ik extra op de spaarrekening, en als er ooit een fysio of i.d. voor nodig zou zijn dan haal ik het daar uit. Worden we ouder, krijgen we kwaaltjes of is het nodig voor de kids dan ga ik nog wel eens bekijken of we weer aanvullend verzekerd willen zijn. Maar voor nu levert het ons niets extra's op en scheelt het ons meer dan 800 euro per jaar.
onze optie staat er niet bij basis+ uitgebreid (maar ook weer niet super de super) en tand extra. kosten 136 euro.
Dit overweeg ik ook, maar mijn angst is dat je tegen die tijd niet meer toegelaten wordt zonder medische keuring en dat het dan niet meer kan.
Ik heb de basisverzekering met av top aangezien ik een dochter heb die veel extra medische kosten heeft, en nu wordt alles gedekt. De kinderen staan allemaal op mijn verzekering. Mijn partner heeft enkel de basisverzekering. We betalen per maand in totaal 230,- , bij DSW.
Ik ben verzeker bij unive zorgzaam, ik heb het 4de pakket. Dus het op 1 na hoogste pakket. Ik heb voor dit pakket gekozen omdat we dit jaar een kindje wilden (en hebben gekregen) en ik graag veel dingen vergoed wilde hebben. Volgend jaar ga ik denk ik in iedergeval 1 pakket naar beneden, zoveel vergoedingen is dan niet meer nodig (hoop ik) Mijn man is verzekerd bij de szvk (van defensie) en hij moet verplicht de meest uitgebreide verzekering hebben. Hier betaald hij niet veel voor, aangezien het verplicht is zo hoog verzekerd te zijn. Nu betalen wij sowieso niet zoveel voor onze zorgverzekering, dit wordt namelijk van mijn man zijn bruto loon afgehaald.
Hier basis+tand. Met mijn gebit haal ik die tandverzekering er wel uit.. Maar verder niet aanvullend. Ik heb wel gekozen voor een zo laag mogelijk eigen risico, omdat ik elk jaar weleens wat is, waardoor ik een stukje daarvan kwijt ben. Ik ben het nu ook alweer kwijt aan de bloedonderzoeken bij de VK..
Bij mij is het nog weer anders. Ik ben een vorm van basis, maar basis hier is al meer uitgebreid als in nl. Daar en tegen betaal je daar meer voor als je niet werkt.
Mijn optie staat er ook niet tussen basis+ extra aanvullend+extra extra tandarts Binnekort verander ik dit omdat ik extra aanvullend niet meer nodig heb (had dit ivm zwangerschap bevalling) En ook mijn tandarts pakket doe ik een stapje omlaag na extra tandarts omdat ik de afgelopen jaren eigenlijk helemaal niet meer zoveel kosten aan mijn tanden heb gehad.
Wij zijn verzekerd bij het zilveren kruis, mijn man aanvullend met de 1 na hoogste en ik met de hoogste.... mede door de kinderwens en de mmm waar we in zaten. Van de tandarts heb ik de hoogste aanvulling en mn man de 1 na hoogste.... hij heeft nooit wat met zn gebit en ik altijd wel wat.
Wij hebben alleen de basisverzekering. Eerst hadden we ook beperkt aanvullend + tandarts, maar aangezien we daar haast geen gebruik van maakten hebben we dat teruggezet vorig jaar.
Basis + tandarts. Ik maak bijna nergens gebruik van, alleen de tandarts, dus ik vond het niet nodig om allerlei aanvullingen te kiezen. Voor vriendlief geldt hetzelfde.
ik heb anders gestemd want wij hebben basis met aanvullend Voor max en mijn hubbie medium aanvullend. Tnandarts vind ik erg duur en als je pech hebt moet je nog veel zelf betalen. Zoveel hebben wij niet aan ons gebit . Hebben dus al jaren geen premie voor niets betaald
het duurste en meest uitgebreide pakket.... voor aanvulling EN tandarts. (ik mis al 7 kiezen dus je zou zeggen dat het goedkoper kan haha) maar heb toch veel nodig dus na keuring kwam ik er prima door... Interpolis 4* en tandarts 4* ik betaal 171 euro per maand hiervoor. Mijn man is verzekerd bij de CZ daar ben ik weggegaan omdat ze vanwege mijn chronische ziekte moeilijk deden bij sommige vergoedingen. Hij is niet zo uitgebreid verzekerd en betaald 156 euro geloof ik..
Wij hebben hier basis + meest uitgebreid aanvullend (dus 4*) en tand 2 sterren. Wij betalen zo rond de 300 euro per maand. Zijn verzekerd bij het Zilveren kruis.
ik heb me dit jaar heel goed verzekerd en maar goed ook want ik heb er ook dankbaar gebruik van gemaakt. Ik heb de duurste pakket genomen met tandarts dekking