hey meiden... ik zit ff met een vraagje.. we zijn nu 6 maandjes verder zonder pillen troep, heb behoorlijk geontpild zal ik maar zeggen maar nu heb ik toch ff een vraagje... hoe lang is eigenlijk normaal dat je menstrueerd? de eerste 3 maand zonder pil had ik zon dag of 5 zeker mn maandverband nodig ... maar nu sinds de laatste 3 keer maar 2 dagen wel goed heftig net anders maar echt maar krap 2 dagen... zou ik dat eens aan de huisarts moeten vragen of dat wat betekend of is dat eigenlijk wel gewoon? missschien wel een domme vraag maar ik vind het zo kort wie heeft ervaring met dit bloederige onderwerpje liefs wiesje
Ben altijd maar heel kort ongi, ook maar twee dagen wel wat langer bruin verlies. Tijdens mijn pilgebruik was ik langer ongi soms wel vijf dagen.
hey sunnycloud dank je voor je snelle reactie.. maar bij mij is het echt totaal over ook geen bruinverlies of wat dan ook... wel makkelijk hoor.. maar vroeg me gewoon af of dat misschien ook wat met je vruchtbaarheid te maken zou kunnen hebben ofzo ?
Bij mij met pil idd ook 5 dagen meestal, waarvan 2 'leegloop' zoals Steve66 beschrijft . Zonder pil was dat ook zoiets. Maar vorige maand had ik maar 2 dagen stopweek. Ik denk niet dat het kwaad kan voor je vruchtbaarheid, maar je kan het altijd eens navragen bij de HA. Hopelijk is het snel raak voor je!
oeps na verder te lezen was hier ook al een topic over sorry daarvoor... ik moet binnenkort toch naar de huisarts en dan zal ik het gelijk eens vragen dan laat ik het wel weten wat hij zei dan zijn we daar ook weer uit niet dan... liefs wiesje
ik was mijn laaste menstruatie ook na 3 dagen klaar, eerste dag alleen bloed gehad en bruin, laatste 2 dagen alleen maar bruin bruin bruin, schrok er zelf beetje van, ik menstrueerde altijd 5 dagen.
Heb zelf gelukkig nooit lang last gehad van mijn ongi, maar zeker toch een dagje of 4... Vorige keer was dat echt maar 2 korte daagjes, maar wel met heeeeeeeeel veel krampjes... Vreemd he.. geen pijl op te trekken... Liefs Chris
Poeh, zou willen dat ik zo kort menstrueerde. Bij mij altijd 5 á 6 dagen leegloop, erg hevig en veel bloedstolsels. Daarna nog 2 á 3 dagen 'kwakkelen' met bruinverlies. Sjee....wat een onderwerp he? 8)
Ach, ik denk hier ook de twijfelachtige eer te hebben van 'baas boven baas' te zijn. Ik ben er namenlijk een volle week zoet mee!