Lieve meiden, Hopelijk kunnen jullie mijn gedachten tot rust brengen. Ik weet het even niet meer! Vanaf juni ben ik gestopt met de pil en hoop ik zwanger te worden. Elke maand denk ik dat het raak is, maar wordt dan toch ongesteld. Nu was afgelopen dinsdag mijn NOD. Ik was nog niet ongesteld dus deed een test: negatief. Nu, 2 dagen later nog geen rood bloed gezien, maar wel bruine afscheiding, veel buikpijn en nu net een bruine prop (sorry, smakelijk). Ik ben verder al twee weken enorm moe maar heb geen last van mijn borsten. Al met al zo tegenstrijdig, ik weet het even niet meer! Wat zeggen jullie als je dit zo leest? Is het normaal dat je zoveel buikpijn (geen ondragelijke buikpijn maar wel continu) hebt? Alvast bedankt voor jullie reacties!
misschien was er wel "wat" maar te pril voor zwangerschapstest en is dit nu toch geëindigd in een vmk? Je huisarts kan zo je hcg bepalen dan weet je of er misschien iets is geweest?
Ja, jij denkt toch dat het een VMK is? Enig idee hoe lang de bruine afscheiding dan nog aan gaat houden???
Op deze termijn kan het zeker ook nog ontpillen zijn. Je bent pas in juni gestopt met de pil, dan kan je cyclus echt nog van slag zijn. Ik denk niet dat het om een vmk gaat. Dan zou je toch een positieve test moeten hebben lijkt me, anders kun je niet spreken over een vmk. Sterkte, hopelijk zet je ongi snel door
Door die prop zou ik denken dat het een vmk zou zijn maar anders zou ik denken dat je zwanger was.. ik had namelijk precies hetzelfde.. continu zo'n rare zeurende pijn alsof ik elk moment ongesteld kon worden maar t kwam niet.. succes ermee meis
Je mag pas van een vmk spreken als je een positieve test gehad hebt,dit is bij ts niet het geval dus roep niet altijd meteen dat het een vmk kan zijn!!!! *boos!!!* Ts: vervelend als je lijf zo met je speelt. Kan me voorstellen dat je even niet weet wat je moet. Misschien is je cyclus deze maand iets langer en heb je dus ook een latere eisprong gehad. Heel veel succes meid,hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Het ligt eraan welke test je doet he???? Als je een urinetest doet die reageert pas bij 25 eenheden hcg. Tja dan kan het zijn dat deze test negatief is. Maar als je een bloedtest doet en die is bijv. 20 dan is deze test positief en kan dus eindigen in een vmk. Maar omdat het "maar" 20 is is het niet te meten met de urinetest. Vandaar dat ik zei dat ze even moest prikken bij de huisarts, dan kun je het helemaal uitsluiten
Welke test heb je gedaan ? Je hoeft ook geen last van je borstens te hebben, dat heeft niet elke vrouw hoor. Ik geloof ook niet dat het een VMK is, want dan zou je heel erg buikpijn moeten hebben en meer moet gaan bloeden. Als ik je zo hoor is het meer oud bloed. Meningen verschillen en meningen kunnen je helaas soms ook onzeker maken. Laat ons even weten welke test je gedaan hebt, misschien is het niet een gevoelige test ? Sterkte en succes !
Hè meiden, bedankt voor al jullie berichten! Ik had een test van de 2voor5 bij de Kruidvat gebruikt. Zo juist bij de huisarts geweest, daar ook getest met urine: negatief. Wat het nu precies is zijn ze aan het uitzoeken, maar vmk lijkt uitgesloten. Heel erg bedankt voor jullie hulp, hopelijk volgende keer positievere berichten van mijn kant! X