zijn hier al regels voor haha Wij doen ALLES in de pannetjes bovenop, meestal omdat ik vergeet wanneer ze onder staan en niemand bij mij op de grill zelf mag doen omdat het anders vies word (hoezo neurotisch haha) eitjes doen we geloof ik wel onderin.
Ik dacht altijd dat wat wij deden normaal was.... heb het ook altijd zo gezien bij anderen. Maar wij doen dus wel zoals je beschrijft alles in het pannetje en bovenop! Ik lees hier dat dat toch niet helemaal normaal is... groetjes Jelske
Ach iedereen doet het op zijn manier maar als je toch nog je gelijk wilt halen schuif je ze de doos onder de neus want daar staan de pannetjes onderin op de foto Ow en foto's zat op internet te vinden.... ff googlen
Pannetjes onderin met groente. Bovenop de plaat het vlees... Lijkt mij het logiese en zo doen we t altijd teminste....
Hier het vlees op de plaat en bakjes onderin met groente/ei/champignons en ik weet niet anders dan dat wij dat altijd zo deden
wij doen de pannetjes bovenop en stokbrood aan een sateprikker onderop roosteren, zo hoeven we de plaat niet af te wassen. als we het vlees op de plaat willen gebruiken we de steengrill.
haha ik lach me rot, reacties als in het pannetje anders wordt de plaat vies. bij ons wordt die plaat zo vreselijk vies doordat we alles bovenop bakken. maarja het is gewoon het lekkerst ik heb anders het gevoel dat het vlees gekookt is. en zeker shoarma doen we bovenop.
Wij doen altijd alles in het pannetje en dan bovenop de plaat. Nooit vlees direct op de plaat, want dat walmt zo..... Wel zetten we de pannetjes soms onderop met een pannekoekje of een eitje. Of met wat geraspte kaas over de aardappeltjes.... Ik dacht dat dit normaal was, maar eh? Wat de groenten betreft inderdaad champignons, ui, prei, paprika. Dat soort spul. Het was trouwens weer erg lekker 1e kerstdag!
Het vlees bovenop,groente ook! eitje,beslag en aardappelschijfjes onderop in het pannetje! Liefs Claudia