Hele domme actie!Plus vraag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door faye24, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi meiden.Ik heb een misschien wel een hele domme vraag naar aanleiding van een dommere actie :confused: Mijn vriend en ik zijn al enige tijd bezig voor een kleintje.Nu hebben we de afgelopen 14 dagen flink geklust(moet over 14 dagen Nod)Volgens mij is mijn eisprong dit keer vroeg geweest.Nu waren we gister in een lollige bui en hebben we zo`n ultra gevoelige test gedaan.Natuurlijk is dit veels te vroeg.Maar hij gaf heel licht positief :confused: Kan dit of is dit een hele domme vraag?Alvast bedankt voor reactie.Zoniet dan pas op met de ultra vroege testen.

2. happymama

happymama Niet meer actief

nou dat kan wel zeker jah en een streep is een streep.
    zet een foto van je test in je album dan kunnen we t zien en dan krijg je meningen van andere

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    bedankt voor je antwoord lisa.Heb de test weggegooid..Dacht er later pas goed over na.Ga over een paar dagen een nieuwe doen en zal dan proberen om dan een foto te plaatsen.Als het dan nog zo is,kunnen die testen wel heel vroeg iets meten.

4. happymama

happymama Niet meer actief

somige hebben heel snel veel hcg hormoon dus t kan wel ander komt er echt geen streepje
    nou ben benieuwd

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dit zou wel heel apart zijn.Hou je op de hoogte,kan natuurlijk nu nog van alles fout gaan

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Faye, vat mijn berichtje niet verkeerd op, ik wil je hoop natuurlijk niet wegnemen, maar wil je ook geen valse hoop geven. Meestal vindt de eisprong zo'n gemiddelde 14 dagen voor je NOD plaats (verschilt per vrouw). Dat betekent dat het eitje waarschijnlijk dus nog niet genesteld is en er eigenlijk dus nog haast geen hormoon kan zijn.
    Heb je lange cyclussen? Dat je misschien een vroege eisprong hebt gehad? Want dan kan het natuurlijk heel goed!

Ik hoop voor je dat het binnenkort gewoon een vet positieve test is!

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @nen bedankt voor je reactie..tuurlijk vat ik deze niet negatief op..Mijn cyclus is meestal 28 dagen,de laatste keer 26 dagen.Wel raar dat de test dan positief aangeeft.Misschien toch vals?

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Of gewoon toch een vroege eisprong geweest... Echt spannend! Ga je over een paar dagen weer testen? Of wacht je het even af

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Nou ga denk ik eind deze week weer een testje wagen.Ben altijd veeeeeeels te vroeg.Niet zo vroeg als nu maar goed..Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest.Ben wel heel benieuwd,dit is de eerste maand wanneer we elke dag geklust hebben in de vruchtbare periode.Haha..Voor jou ook spannend nu.Flink aan de klus.

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik had hiervoor al 2 dagen last van mijn buik. Gisteravond aan de klus en dat was ook wel een beetje gevoelig. Net alsof ie te diep ging zeg maar :$ En vanmorgen ff een soort van kramp dus denk dat dat mijn ei is geweest.

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Oh wat gek dat hij positief aan gaf.. Weet je zeker dat je de vorige keer gewoon normaal ongesteld was en geen "zwangerschapsbloeding" had?
    Het zou wel super zijn mocht die eind van de week weer positief zijn! :D

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Heb je hiervoor wel een regelmatige menstruatie gehad?
    Was je vorige menstruatie anders als normaal?
    Het kan best zijn dat je zwanger bent hoor want sommige vrouwen zijn nog ongi terwijl ze zwanger zijn.

Ben heel erg benieuwd!

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @ nen,spannend hoor..ik voel ook vaak die krampen.Ik ga je vanaf nu volgen ben wel benieuwd..@Sapphira en Done Nu je het zegt,ik heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen en de vorige keer 25 dagen.Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.Heb wel buikpijn gehad en de bloeding was normaal.(geloof ik )Mijn cyclus is altijd 28 dagen.De pil gebruik ik al jaren niet meer(kon er niet tegen).Nu moet ik steeds plassen.Heb ik het koud en tergelijkertijd een hoofd wat in de brand staat.Ga ik kapot van de pijn in mijn rug en heb ik steken in mijn borsten.Nu weet ik wel dat mijn lichaam me voor de gek kan houden hoor.Dat streepje stond er trouwens na een halve minuut en hij bleef staan.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    als je echt 14 dagen voor nod zit dan kan ie niet positief zijn van een zwangerschap.

De enige andere mogelijk heid is dat je cyclus anders is dan je dacht...

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

. Idd.. Anders zou bijv je Luteale fase wel heeel erg kort zijn, wat zou betekenen dat een vruchtje zich niet zou kunnen nestelen.. Of de test is positief maar is je cyclus anders dan je dacht, of hij is vals positief

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Welke test heb je eigenlijk gebruikt?

Deel Deze Pagina