Hallo meiden, Ik wil even jullie advies..mening..ervaring..voordat ik contact op ga nemen met mijn gynaecoloog. Ik zal mijn verhaal even in het kort aan jullie uitleggen. Mijn man en ik proberen nu al 1,5 jaar om zwanger te worden van een tweede kindje. ( onze dochter van 5 was er in de derde ronde ) Afgelopen juni heb ik een laparoscopie gehad en is er een cyste uit mijn eierstok verwijderd de gynaecoloog dacht dat dit de reden was dat we dus maar niet zwanger konden worden en zijn meteen mijn eileiders door gespoten. De ronde erna was ik zwanger, we waren intens gelukkig dat het eindelijk zover was, helaas was dit geluk maar van korte duur want dit eindigde in een vroege miskraam. Nu zitten we in de vierde ronde na de miskraam en is mij opgevallen dat de laatste twee cyclussen ik na een week na mijn eisprong al begin met donker rood bloed te verliezen. Ik gebruik ovulatie testen en weet dus wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar het kan toch nooit goed wezen om dan na een week al ongesteld te worden wat vervolgens twee weken aanhoud dan is mijn lf maar 7 dagen en daar kan ik toch niet zwanger mee worden? Dan heeft mijn ei toch helemaal niet de kans om zich in te nestelen? Of zie ik dit nu verkeerd. Zijn er meer meiden met dit ''probleem'' en wat is jullie ervaring hier mee? Of is het toch verstandig om contact op te nemen met mijn gyn? Liefs Starry
Had ik ook en ik had hulp nodig om mijn luteale fase te verlengen. Zou het zeker met een arts bespreken; er zijn genoeg hulpmiddelen
Ik heb het ook gehad, zie onderschrift. M'n gynaecoloog wilde niets doen en nu is het vanzelf langer geworden
Ik heb precies hetzelfde en ik wordt er ook heel erg onzeker van! Ik ben nu overgestapt naar een andere gyn waar ik morgen heen ga, even kijken wat zij ervan zegt, de gyn die ik hiervoor had heeft progesteron tabletten voorgeschreven die ik na ovulatie moet gebruiken en dat werkt heel goed, wellicht is dit ook war voor jou maar ik zou zeker contact opnemen met je gyn? Wil je me op de hoogte houden?
Ik ga morgen contact opnemen met mijn gyn om een afspraak te maken. @ Pearll zou je mij ook op de hoogte willen houden?
Ja hetzelfde ziekenhuis maar een andere arts, ik ben in het buitenland, deze arts is nieuw en heeft in Amerika gestudeerd dus het sprak me wel aan, ik had hiervoor een man maar heb toch liever een vrouw, ik hou jullie op de hoogte ook!
Dit wist ik niet, ik slik wel 1 tablet per dag maar denk dat ik maar de aanbevolen hoeveelheid ga slikken die op de verpakking staat, kun je die ook tegelijk innemen? Ik neem ze nl voor het slapen in verband met de vissmaak.
Kreeg ik van mn ha te horen. Had zelf ook een nogal korte lf. Dat kan makkelijk hoor.. Ik heb zelf de mama comoleet van davitamon met omega3 visolie (alles in 1 capsule). Deze heeft geen nasmaak
Dan ga ik deze vandaag even kopen ik heb gebeld om een afspraak te maken met de gyn en ik mag 8 januari al langs komen.