hoe zit dat nu met die echo,s

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Felien, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felien

Felien Nieuw lid

3 jul 2007
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik zit met de volgende vraag, ik heb 2 maanden terug een echo gehad “op een maandag” hier hadden toen ze opgemeten dat ik 9 weken en 2 dagen zwanger was . Een paar weken daarna (met de termijnecho) werd er weer op een maandag een meting gedaan dit keer was ik 12 weken en 5 dagen, ikzelf dacht dus dat het 12 weken en 2 dagen moest zijn. Men zegt dat de echo die gemaakt is met 12 weken betrouwbaarder is als die van 9 weken maar is dat ook echt zo. Ik heb namelijk teruggerekend vanaf die 12 weken en 5 dagen echo en die dag heb ik veilige (seksueel) contact gehad en de dag die men eerst dacht dat ik zwanger was die van 9 weken en 2 dagen had ik geen veilig contact. Ik snap er dus helemaal niets meer van, ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven op mijn vraag.

Groetjes Felien

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Felien,

Ik begrijp dat het heel erg verwarrend is allemaal. als je cycles regelmatig was hoeven ze de datum eigenlijk niet aan te passen.
    Maar ondanks dat je weet wanneer de gemeenschap heeft plaatsgevonden kan het toch een paar dagen verschillen, dit is niet erg. En het zijn maar 3 dagen, dan is de bevallingsdatum alweer 3 dagen dichterbij.
    Praat erover met je verloskundige.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Imke

Deel Deze Pagina