kinderslaapzak met luchtbed eraan

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Yellowsun, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    wij gaan deze zomer kamperen en nu heb ik gehoord dat er slaapzakken bestaan met een luchtbed eraanvast zodat je kind niet van zijn bed af kan glijden. Ik heb al eens op internet gezocht naar zoiets maar kan het niet vinden.weet iemand war ik zo`n kinder slaapzak kan kopen?

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Je bedoelt vast niet de slaapzak die bij het Deryan tentje hoort? Hier zitten twee stukken klitteband op waarmee hij op de bodem van het tentje vastgezet wordt.

Sowieso als je een bewegelijk kind hebt en een grote tent is zo'n tentje in een tent misschien een goed idee... Anders komt hij op zeker steeds z'n bed uit.

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    nee ik bedoel een echte slaapzak met een luchtbedje erin.
    We gaan niet in een tent kamperen maar met scouting in een blokhut.Mijn zoontje gaat dan ook mee.

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ja wij hebben er een van hello kitty, maar heb hem in spanje gekocht...

Gevonden! op De Swaaf - Uw online Warenhuis ik heb verder geen ervaring met de website maar zag ze tussen de bedden staan.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik ken 2 soorten:
    1) Disney Disney Rapunzel Opblaasbed 405DSP01 - zoiets, maar mijn dochter zou daar mee gewoon op zijn kop belanden. Ding is niet heel stabiel.
    2)matjemetslaapzak eraan, ook daar zou mijn dochter de tent mee doorkruisen.

Hier slaapt dochter in een warme kinderslaapzak + deryan mat (ik heb een los matje gekocht bij deryan voor haar i.p.v. een grote smalle mat. Ze crost de hele tent door, maar slaapt prima. Zoonlief slaapt wel in de deryan maar dat zou dochter niet meerwillen (en zoonlief misschien ook niet meer geen idee...)

6. yj81

yj81 Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,183
    8
    38
    Friesland
  7. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja ik zoek die ook. Ik weet dat de kruidvat ze af en toe heeft. Dus hun folders houd ik altijd goed in de gate.

8. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    theepot ja deze bedoel ik bedankt!
    Mamzi , dan ga ik de folders van het kruidvat zeker even in de gaten houden! Dank je

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik beschouw het meer als luchtbed met slaapzak eraan dan andersom :D

Ik heb ook die van Hello Kitty, gekocht bij Babywalz

10. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    hey handig zeg... ik hou de kruidvat nu ook in de gaten.

11. VoskeJannes

VoskeJannes Nieuw lid

May 14, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij hebben voor beide kinderen zo'n luchtbed met slaapzak er aan vast bij het Kruidvat gekocht voor zo'n 15 euro per stuk ik denk 2 jaar geleden. (blauw met maantjes en sterren en roze met maantjes en sterren)
    Voordeel dat het katoenen slaapzakjes zijn en gemakkelijk in aan- en afritsbaar. Ideaal ook om voor logeerpartijtjes mee te nemen.
    Mijn dochter is er nu te groot voor helaas en ik ben op zoek naar een eenpersoonsversie ervan.
    Net bij Frans de Witte (kampeerzaak) in Houten geweest en daar hebben ze dezelfde maat als die van het Kruidvat staan. Effen roze en effen blauw (32,50 euro). Helaas geen eenpersoonsversie....als iemand die weet te vinden?

12. VoskeJannes

VoskeJannes Nieuw lid

May 14, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL

Share This Page