Hoe zit dat ook alweer...?

Discussion in 'Borstvoeding' started by MamaDeluxe, Sep 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Hey Lady's

Ik zit met een probleempje, ik heb steeds stuwing aan 1 borst(links)...maar nu weet ik niet meer hoe dat nou zat. Moet ik de borst helemaal leeg laten drinken en dan pas de andere borst weer geven? Het probleem is volgensmij dat Elijah soms 2 tot 3 keer over 1 voeding doet en dat ik dus wrsch een keer niet goed heb opgelet welke borst ik toen gaf. Ik ben bang als hij aan de volle borst drinkt die dan gestimuleerd wordt om nog voller weer te worden...of moet ik hem een paar voedingen steeds aan de gestuwde borst leggen tot dat die goed is leeg gedronken?

Alvast bedankt!!

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik zou hem inderdaad aan die kant aanleggen en de borst daarna helemaal (zo ver het kan) leegkolven

3. 4days

4days Niet meer actief

En daarna zou ik gewoon om en om laten drinken. Als je beide borsten even veel stimuleert gaan ze over een tijdje wel gelijk zitten qua productie.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Bedankt! Ik heb de ene borst helemaal leeg laten drinken, en ik geloof dat we nu goed op elkaar afgestemd zijn, mijn borsten voelen "normaal" aan maar geven wel genoeg melk, aan zijn drinkgedrag te zien. Helemaal goed dus! :D

Share This Page