Wie wil er nog eens naar mijn kaartje kijken? Ik snap niet meer,mijn eisprong zou de 20ste geweest zijn maar nu vul ik net mijn temp in en zegt hij ineens dat mijn eisprong er niet was (streepjes enzo zijn weg?) http://www.fertilityfriend.com/home/2569c1
Wat lastig zeg FF heeft denk ik het kruis weggehaald omdat je temp weer zo'n beetje op het niveau van voor dag 20 ligt. Hierdoor denkt FF dat je eisprong nog niet geweest is. En dat is ook moeilijk om te zeggen. Ook omdat je niet vanaf het begin tempt, maar ook omdat je temp nu ook weer lager is. Ik kan er niet echt iets van maken, maar ik ben wel bang dat je geen eisprong hebt gehad
Ik weet het niet, temp lijkt idd weer terug te gaan naar het niveau van daarvoor. Er is maar 1 manier om ervachter te komen en dat is kijken of je ongeveer 14 dagen daarna ongesteld wordt. Of niet.....
Ik heb vanochtend snel een test gedaan maar die was (zoals verwacht) negatief,raakte er zo van in de stress dat ik in ieder geval iets moest doen
k denk dt t weggehaald is omdat je je nod naderde en je temp in plaats van omlaag omhoog is gegaan. je temp lijkt op dit moment niet echt zwanger. misschien gaat t steeds omhoog deze week. dan is t goed.geduld. een paar dagen 37 of hoger dan moet je testen.