Heb nog net op de valreep even een afzeikgesprek gehad op mijn werk. Mijn verlof gaat maandag in en hoewel ik nog nooit een slecht gesprek heb gehad in de 6 jaar dat ik bij mijn werkgever werk, kreeg ik nu ineens een berg gezeur om niets. Het gaat er niet om dat ik mijn werk niet goed doe, want ze vinden dat ik mijn werk heel goed doe, maar het gaat erom dat ik tegen collega's praat die waarschijnlijk binnenkort ergens anders gaan werken (dit zijn dus mensen die uit de gratie zijn zeg maar). Ik probeer een beetje sociaal te zijn en wat krijg je er voor terug? Dit gezeur dus! Ik ben er achteraf eigenlijk gewoon verschrikkelijk kwaad over Maar had geen zin om de discussie nog aan te gaan. Ik dacht je stikt maar met je zootje. Ik ga eerst lekker met verlof en dan zien we wel weer. Wat vinden jullie? Hoort het niet alleen van je werk af te hangen wat je voor beoordeling krijgt, in plaats van ook van je keuze met welke collega's je omgaat?
Ik vind dat helemaal nergens op slaan hoor. Zo'n gesprek gaat toch over of je je werk goed doet en niet met welke collega's je praat. Waar maken ze zich druk om zeg.