Hallo, 30 november heb ik voor het eerst positief getest. Als mijn berekening klopt ben ik vandaag 6 weken zwanger. Ik had nog 2 testen in huis (nu nog 1), en de verleiding is er dan gewoon om weer te gaan testen. Ik weet dat ik het niet moet doen en er gewoon van moet genieten. Maar het is zo onwerkelijk, omdat ik ook haast tot geen symptomen heb. Ik kan het dan ergens nog niet helemaal geloven. Maar zoals je kan zien, zijn de testen allemaal verschillend. Met kerst willen wij het onze ouders vertellen en ik heb nog 1 test over en zit er dus aan te denken om met kerst eerst nog een keer te gaan testen voordat ik het ga vertellen, stom he?! Dan zijn al mijn testen op en is de verleiding weg! 29 Dec hebben wij de intake en eerste echo bij de VK. De eerste is nog steeds de mooiste. Heeft iemand hier ervaring mee? Verschillend de KV testen nou of word mijn HCG minder?? Liefs!
In het begin van je zwangerschap kan het Hcg nogal schommelen.. Hangt er ook vanaf of je 's nachts nog bent wezen plassen, hoeveel je gedronken hebt.
@ Kelly1986; Bedankt voor je reactie. Zou inderdaad dan kunnen. Ik heb gisteren avond redelijk veel gedronken en vannacht inderdaad nog naar het toilet geweest. Vanmorgen ook nog niet echt hele erge aandrang om naar het toilet te gaan, maar kon wel plassen zeg maar... Misschien dat het daar aan ligt?! @ Bizzy Ja, dacht ook dat de testen verder wel mooi positief waren. Maakte me een beetje zorgen, omdat de test van vandaag wat lichter is... Bedankt voor je reactie, ik moet gewoon niet zo miepen!
He meid! Ik zou als ik jou was echt nu stoppen met testen ik herken het helemaal maar hierdoor raak je alleen nog maar onzekerder van! Ik heb ook geen klachten nou ja een paar maar niet noemenswaardig ! We hebben gewoon geluk gehad dat we ons niet vreselijk voelen! Ik wacht hier nu gewoon de echo af! En weet je als het misgaat dan gaat het toch wel mis hoevaak we ook testen! Dus probeer de testen weg te leggen en geniet
indd meid gewoon stoppen met testen, ook niet meer op kerst. je bent gewoon hartstikke zwanger, zwangerder raak je niet hoor door nog donkere lijntjes denk niet dat de lijntjes nog donkerder kunnen. gewoon genieten en niet zitten zorgen maken, is voor niets nodig. een vriendin van mij had het ook op 6 weken nog een vele lichter lijntje terwijl haar testen van ervoor donkerder waren. en dat boefjes is ondertussen 13 maand.
Hallo annet1985, Komen we elkaar weer tegen op het forum! Ik ga je advies opvolgen! Ik wil gewoon zo graag dat het goed gaat!
@ mammavanbo, Ja, je hebt ook gelijk! Een streepje is een streepje zeggen ze toch altijd! Ik ga je advies opvolgen en hopelijk ga ik niet testen met kerst. Gewoon vertellen dat ik hartstikke zwanger ben en er dan samen van genieten! Bedankt voor je woorden!
nou meid geen zorgen maken,zijn hartstikke positief...hcg schommelt in het begin erg!!! lekker genieten!!!
JIJ BENT SUPER ZWANGER!!!! Geniet ervan en ga niet meer testen want zwangerder wordt je niet. Leuk voor je en rustig aandoen.
niet te vaak gaan testen, dat heeft helemaal geen zin. Ze zijn hartstikke positief dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Normaal test iemand voor zijn zwangerschap 10 x maar jij gewoon nadat je al een zwangerschapstest hebt gedaan 10 x! hihihihi geloof het nou maar: je bent zwanger! ik had met de tweeling ook bijna geen symptomen. Totdat ik in week 10 kwam.... toen wilde ik dat ik geen symptomen had! Wat heb ik die wcpot vaak gezien toen!
Nathalie73, Ja inderdaad, voor me nod kon ik me netjes inhouden en haha heb nu de test drang, hihi Maar ik ga niet meer testen, heb wel nog 1 test over. Weg gooien vind ik ook zonde, dus denk toch met kerst nog een keer testen. Misschien heb ik dan ook wel een meerling, hihi het komt wel voor in de Fam. Ik ga ervan genieten! Dankjewel!
nou in dat geval : sterkte! ha ha ha. Ik heb een tweeling van 4, mijn schoonzus heeft een tweelingvan 7 en mijn zus een tweeling van 1,5 jaar oud. alles op de natuurlijke manier.
Meid, je bent hartstikke zwanger. Geniet ervan, ik sluit me helemaal aan bij alles wat mijn voorgangsters schreven!
je controlelijntje is ook lichter bij fe laatste. deze is gewoon wat minder gekleurd. ze zijn wel allebei even fel van kleur! dus niks aan de hand hoor! en zegt trouwens ook niets. bij mij werden ze steeds knallender terwijl het met 6 wkn al mis was( MA) dus...niet meer testen en genieten van dit wonder! xxx
Allemaal bedankt, Merk dat ik het genieten nog niet zo goed kan, ik durf me ergens nog niet echt te binden of zo... bang dat het een leeg vruchtzakje is enzo... Maar ik moet erop blijven vertrouwen dat het goed gaat!!!
Herkenbaar gevoel; dat weer willen testen... Ikb en nog maar 4w4d, maar heb dat gevoel ook... Steeds bevestiging zoeken... Maar jouw testen zijn zo duidelijk als maar kan hoor... (Al snap ik je gevoel helemaal; zou steeds ook weer zekerheid/bevestiging enz zoeken)... Proberen niet meer te testen is het beste denk ik!