Eisprong gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hannah27, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah27

Hannah27 Nieuw lid

21 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met het lezen van temperatuurkaarten? Houd nu mijn temperatuur bij (2e cyclus nu). Ben in december gestopt met de pil. Zit sindsdien in mijn 5e cyclus. Voordat ik begon met de pil altijd heel onregelmatig ongesteld (kon wel 4 maanden duren). Vraag me af of ik wel een eisprong heb.

Groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik gebruik zelf de website van fertility friend, deze helpt mee om je eisprong ook daadwerkelijk te vinden en plaatst een kruis als hij er is. Op deze kaartjes vind ik het niet heel duidelijk.. Op de onderste zie je een duidelijk stijgende lijn waarvan ik zou zeggen je ei is geweest!
    Maar op de bovenste kan ik dit niet ontdekken..
    Gebruik je ook ovulatietesten? Misschien eens een ronde samen doen testen en tempen zodat je echt kan zien wat je temp doet tijdens en vlak na je ei..!

:)

3. Hannah27

Hannah27 Nieuw lid

21 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanaf dag 21 ovulatietesten gebruikt, 23 dagen lang. Elke keer negatief, nu maar ff gestopt. Beetje dure hobby.. Zal fertility friend eens gaan proberen, wie weet wordt het dan wat duidelijker. Vraag me wel eens af of je eerder bij de HA terecht kan als je altijd onregelmatig ongesteld bent geweest. Of moet je dan ook een jaar wachten?

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hè wat vervelend, maar als je ovulatietesten negatief zijn zal je (nog) geen eisprong hebben..
    Op Aanbiedingen  - Zwanger & Kids kan je wel goedkopere ovulatietesten bestellen..
    En ik zou als ik jou was gewoon even de huisarts bellen met alle informatie die je hebt en aangegeven dat je dmv het temperaturen en de ovulatietestjes denkt geen eisprong te hebben en ik zou daar dan inderdaad bij vermelden dat je voor de pil ook al een heel onregelmatige cyclus had :). Succes! Ben benieuwd of de huisarts je wilt helpen

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik zou, zoals Wensje hierboven schreef, ook de ovulatie testen van zwanger & kids kopen de dipsticks. Helemaal niet duur en werken echt super goed!
    Verder zou ik beginnen vanaf cd 10/11 met ovulatietesten! (Juist met die goedkope!) Allemaal op een rijtje plakken en dan heb je een mooi en duidelijk overzicht!

En inderdaad fertility friend downloaden! Daar ben ik ook erg tevreden over!!

Succes!!

Edit: waarom zo vroeg beginnen met ovutesten! Omdat het wel zou kunnen dat je je ei eerder hebt dan verwacht..
    De eerste ronde kreeg ik mijn ei rond cd 17 en werd pas ongesteld op cd 43!!

Deel Deze Pagina