Ervaringen met kort agonisten schema?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kaltje, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaltje

Kaltje Actief lid

Feb 4, 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Ik ben me aan het voorbereiden op onze intake in DD en nu meen ik ergens gelezen te hebben dat het ook mogelijk is een kort agonistenschema te hebben, dus enkel een paar dagen voor eisprong (Decapeptyl bijvoorbeeld).
    Echter, als ik google lees ik enkel de mogelijkheid met antagonisten.
    Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
    Groetjes,
    K.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb wel een paar keer het korte schema gedaan. Dat houdt in dat je op cyclusdag 1 begint met Decapeptyl of Lucrin om je lichaam plat te leggen. Op cyclusdag 2-3 begin je met de Puregon om te stimuleren. De punctie had ik meestal rond dag 15. Ik weet niet of je dit bedoelt?

Een paar dagen voor de eisprong met Deca of Lucrin beginnen komt mij niet bekend voor. Dan zou dat een nieuwe methode moeten zijn. Maar het kan best dat ze het in Duitsland iets anders doen dan hier. Hopelijk hebben andere meiden er wel ervaring mee. Succes!

3. Kaltje

Kaltje Actief lid

Feb 4, 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hi,
    Ik had altijd het lange schema. Eerst de pil op dag 1 en dan na een paar weken decapeptyl. Ik las ergens (op dit forum) dat je ook een paar dagen voor vermoedelijk ei kon starten met de Decapeptyl (of neusspray), maar ben erg benieuwd. Ben do in DD, dus zal het daar ook vragen, maar verder niks wetenschappelijks;) gevonden!
    K.

Share This Page