Goeiemorgen, 1,5 jaar geleden heb ik een gastric bypass gekregen en nu ben ik zwanger. Heb hierover een aantal vragen, hopelijk zitten er hier ervaringsdeskundige Ik moet naar de gyn en internist voor de controles in het ziekenhuis waar ik de gbp heb gekregen, liepen jullie ook bij een verloskundige? Was bij jullie bevallen in het ziekenhuis waar de gbp is gedaan verplicht of mocht het ook in het regionale ziekenhuis in de buurt. En het belangrijkste hoe hebben jullie de zwangerschap ervaren?
Hoihoi, Gelukkig zijn de regels veranderd en worden vrouwen nu beter in de gaten gehouden. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik namelijk last van hypo's ik liep al bij de gyn vanwegen hartproblemen maar zij hadden zelfs geen idei dat die Hypos Mischien wel heel slecht konden zijn. Ik had waardes van 1.3 'suiker' Achteraf gezien werd me verteld dat ze me veel beter onder controle hadden moeten houden en de internist van het bariatrisch centrum heeft ook haar exscuse gemaakt maar tijdens mijn zwangerschap was het verband tussen gbp en Hypos tijdens de zwangerschap nog geniet zo bekent eigenlijl heel het hypo en gbo gebeuren nog niet. Ik zou dus als jou was een goede plan van aanpak laten maken!
Daar loopt een topic over in kinderwens http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-worden-na-gastric-bypass.659936/#post-20805449