14 dagen terug intiem geweest met condoom,maar condoom geknapt. Nu had ik ergens tussen zondag en vandaag mijn menstruatie moeten krijgen,maar tot nu toe nog niets te bespeuren,terwijl ik normaal 3 dagen van tevoren wat bruinverkies heb. Wel al Sinds vrijdag menstrautiepijn. Vandaag getest voor de zekerheid omdat er nog niets te bespeuren is. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben. Ik vermoed ook deze maand geen eisprong gehad te hebben dus dat zou verklaren waarom mijn menstruatie er nog niet is. Normaal Voel ik hem altijd maar nu niet. Aan mijn baarmoedermond te voelen zou ik Hem wel ergens in die week gehad moeten hebben. Maar het kan ook zijn dat ik in mijn pre menopauze zit, heb wel.wat kwaaltjes die er op zou kunnen wijzen Weet dat jullie daar verder niets over kunnen zeggen het gaat me er alleen om Of ik er nu vanuit kan gaan dat ik niet zwanger ben en kan zijn. Moet Eerlijk zeggen bij mijn jongste testen ik ook pas 4 dagen na nod positief. Graag geen reactie over de anti.concpetie die we gebruiken. In principe is een Condoom veilig.
Als hij nu negatief is zou je eisprong toch later geweest kunnen zijn, maar dan nog zit je misschien niet helemaal safe nog. Als er van het weekend nog geen menstruatie is geweest, maandag nog eens testen voor de zekerheid.
Als je 14 dagen geleden sex had en je eisprong was tussen toen en 7 dagen daarna, zou je dus eigenlijm over een week nogmaals moeten testen. Is hij dan weer negatief dan kan je er voor 100% vanuit gaan dat je niet van die vrijpartij bent zwanger geraakt.