Hoi, Ik test deze maand voor het eerst weer met ovulatietesten. Nu gaf hij vanaf dat ik gemeten heb altijd wel een streepje weer. Vanaf dag 10 tot aan de dag van vandaag dag 22. Mijn eisprong is 2 dagen geleden geweest volgens mij en ovulatietesten blijven de ene keer een wat lichtere streep geven en de andere dag een wat donkere. Teste zelf steeds met sensisest de gevoelige test strips en nu ook 1 van de action gedaan maar ook deze geeft een licht roze streep weer. Zijn er meer mensen die dit ook hebben?
Dit is vrij normaal hoor. De meeste mensen hebben tijdens de gehele cyclus een lichte tweede streep op hun ovulatietest. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Een ovutest meet de LHpiek. Een vrouw heeft van nature standaard LH in haar lichaam.
ik zie dat je pcos heb? Ik heb dat ook. Het schijnt dat wij dan zo ie zo meer lh en eigenlijk altijd lh in ons lichaam hebben. En dus altijd een streepje hebben met de testen. Bij mij werken ze gelukkig wel en worden ze dus uiteindelijk ook echt positief.
Heb ik ook met de gevoelige van Sensitest. Gebruik deze daarom ook niet meer. Ik vond het veels te onduidelijk. Bij de gewone (de teststrips zijn dan helemaal wit bij Sensitest) heb ik echt alleen maar duidelijke strepen rondom de eisprong en de rest van de maand een mooie witte test. Wel zo duidelijk
Oke bedankt iedereen. Inderdaad hoorde het net dat als je PCOS hebt de LH waarde meestal iets hoger licht dan anders in het lichaam. Ja ik stap af van die gevoelige test strips gek wordt je ervan Nu die van de action en anders de gewone maar eens bestellen bij sensitest. Ben benieuwd!
Hallo dames. Ik zit vandaag op mijn nod maar nog niks te zien. Ik heb net een ovu test gedaan omdat ik geen zwanger test in huis heb en deze gaf licht positief. En mijn ei heb ik al gehad want die heb ik gevoeld. Wat betekend dit?? Groetjes depsel