Leuk speelgoed voor baby bijna 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door manouk81, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Onze dochter wordt nu bijna 6 maanden, er is zoveel keuze in de speelgoed winkels maar zou graag een leuk stuk speelgoed willen geven.

Waar speelt jullie kindje graag mee?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik weet niet waar je woont, in Amersfoort zit een mega prenatal (met gratis parkeren in de garage). Wij hebben daar van Fisher Price 'mijn eerste tablet' gekocht en een piano met diverse leuke melodietjes. Ze speelt er al 3 maanden bijna non-stop mee. Leuke liedjes zingen op de tablet, zogenaamd foto's maken, een stem die tegen je praat. Het is echt haar 'vriendinnetje' :D

3. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Onz dochter is sinds ze 6 maanden is dol op zo'n houten activity board die je aan de box kan vastmaken. Leuk om te ontdekken wat ze allemaal met hun handen kunnen en voor haar een goede motivator om om te rollen :D

Wat ze ook heel leuk vindt zijn houten rammelaar ringen van het merk Haba en Sophie de giraffe.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten

Oooh zo'n houten activity board heb ik vandaag gekocht en hij vond het meteen helemaal interessant. Ik heb hem net boven de boxlade vastgemaakt bij de grond. Dan kan hij als hij op het speelkleed ligt ermee spelen. Superinteressant.

Wij hebben ook nog een zingende/pratende leeuw. Die zorgt ook regelmatig voor een lach. Oja..het speelgoed van Lamaze is altijd goed.

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    een doos met houten blokjes vind ze nu prachtig, tijgert er een beetje door heen,steekt ze in der mond, gooit er mee enz.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier hebben we ook Simon de pratende leeuw. die vond ze met 6 maanden leuk en met 16 maanden nog steeds. Zeker de moeite waard!

Ook een activityboard blijft lang leuk.
    en dingen met muziekjes. Hadden diverse trekpoppen met muziekjes in de box hangen. Nu hangen ze in bed (vanaf dat ze een jaar is ongeveer) en kan ze ze zelf aanzetten. Geweldig vind ze dat. En ze herkent de muziek en word er rustig van

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    ik heb een piano gekregen..met liedjes en dierengeluiden..ze ramt er nu op...
    maar ze gaat nu al steeds gerichter drukken..

ik was zelf ook benieuwd wat nog meer leuk is.
    dus ik volg...:)

8. pientje1

pientje1 Niet meer actief

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik dacht eerst dat dat beest zong.."een klap zal ik je geven" haha :p Dacht...wtf.
    Maar klapzoen dus.....

10. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Alles wat herrie maakt is hier favoriet. Als het rammelt, kraakt, liedjes speelt, klikt, piept of klopt is het geweldig.

Deel Deze Pagina