Onze dochter wordt nu bijna 6 maanden, er is zoveel keuze in de speelgoed winkels maar zou graag een leuk stuk speelgoed willen geven. Waar speelt jullie kindje graag mee?
Ik weet niet waar je woont, in Amersfoort zit een mega prenatal (met gratis parkeren in de garage). Wij hebben daar van Fisher Price 'mijn eerste tablet' gekocht en een piano met diverse leuke melodietjes. Ze speelt er al 3 maanden bijna non-stop mee. Leuke liedjes zingen op de tablet, zogenaamd foto's maken, een stem die tegen je praat. Het is echt haar 'vriendinnetje'
Onz dochter is sinds ze 6 maanden is dol op zo'n houten activity board die je aan de box kan vastmaken. Leuk om te ontdekken wat ze allemaal met hun handen kunnen en voor haar een goede motivator om om te rollen Wat ze ook heel leuk vindt zijn houten rammelaar ringen van het merk Haba en Sophie de giraffe.
Oooh zo'n houten activity board heb ik vandaag gekocht en hij vond het meteen helemaal interessant. Ik heb hem net boven de boxlade vastgemaakt bij de grond. Dan kan hij als hij op het speelkleed ligt ermee spelen. Superinteressant. Wij hebben ook nog een zingende/pratende leeuw. Die zorgt ook regelmatig voor een lach. Oja..het speelgoed van Lamaze is altijd goed.
een doos met houten blokjes vind ze nu prachtig, tijgert er een beetje door heen,steekt ze in der mond, gooit er mee enz.
Hier hebben we ook Simon de pratende leeuw. die vond ze met 6 maanden leuk en met 16 maanden nog steeds. Zeker de moeite waard! Ook een activityboard blijft lang leuk. en dingen met muziekjes. Hadden diverse trekpoppen met muziekjes in de box hangen. Nu hangen ze in bed (vanaf dat ze een jaar is ongeveer) en kan ze ze zelf aanzetten. Geweldig vind ze dat. En ze herkent de muziek en word er rustig van
ik heb een piano gekregen..met liedjes en dierengeluiden..ze ramt er nu op... maar ze gaat nu al steeds gerichter drukken.. ik was zelf ook benieuwd wat nog meer leuk is. dus ik volg...
Ik dacht eerst dat dat beest zong.."een klap zal ik je geven" haha Dacht...wtf. Maar klapzoen dus.....
Alles wat herrie maakt is hier favoriet. Als het rammelt, kraakt, liedjes speelt, klikt, piept of klopt is het geweldig.