Hè meiden Kijk al een aantal maanden mee op deze site en na een half jaar ben in eindelijk normaal ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Daar door weet ik niet precies mijn cyclus lengte maar hoop dat het gemiddeld is en dat ik dus nu over tijd ben. Zit op dag 30! Alleen heb ik totaal geen zwangerschapsverschijnselen. Vorige maand na mijn eisprong tot m'n menstruatie had ik onwijs pijn in m'n borsten maar deze keer dus niet en hoop dat dat iets betekend... hadden jullie dat ook dat je menstruatie verschijnselen verdwenen als je zwanger was? Wil over een paar dagen een test doen. Heb alleen die Van de babyboomshop in huis gehaald en hoor hier niet zulke hele positive verhalen over.. Dan maar een extra van de KV proberen.
Hoi Vickjuhs, Om te beginnen welkom en heel veel succes!!! Het vervelende is dat alle symptomen op elkaar lijken, dus zwangerschaps-, menstruatie-, en zelfs griepsymptomen. Nu moet ik wel zeggen dat ik een van die meiden was die ook wel helemaal nergens last van had toen ik zwanger was van mijn zoontje tot ongeveer 3 maanden. Toen begon het allemaal wat te komen, maar nog niet in erge mate. Testen van babyboom heb ik geen ervaring mee, die van kv wel en ik heb er nog nooit iets geks mee meegemaakt. Hoe dan ook, spannend hoor!! Heel veel succes!!!
Wat goed dat je eindelijk ongi bent geworden! Pff 6 maanden.. lang hoor! Hoop dat je nu niet lang meer hoeft te wachten tot het raak is. Heeeel spannend! Keep us posted
Net test van babyboom gedaan en helaas negatief. Maarja de twijfel blijft.. Is hij wel betrouwbaar of is mijn cyclus nog steeds niet op orde..