ik heb gemerkt laatste tijden dat ik heeel veel moet plassen.. later dacht ik na van heey 1st zwangerschap was ook zo.. maar ik ga niet mezelf gek maken van ja 2e kind weer... ook al zou het wel geweldig zijn.. ik ben nog steeds bezig met de pil en ik was 1 pil vergeten.. maar weet niet 1 keer is ook niet erg ik ben nu gestopt vanwege wachten voor mijn ongesteldheid vandaag kreeg ik beetje bloed bij afvegen hmm.. en ook veel van dat vruchtbaarslijm als je het zo noemt.. niet een beetje maar echt klodder (ugh sorry volgens mij too much detail) heb net test gedaan maar die was negatief...maar denk mischien beetje te vroeg getest.. ik weet het niet, wat denken jullie dames?
Misschien blaasontsteking Daar hoef je namelijk niet altijd veel last van te hebben. Of misschien gewoon meer gedronken dan andere dagen ? Ik denk eerlijk gezegt niet dat je zwanger bent. Maar alles kan natuurlijk In welke week ben je de pil vergeten ?
jaa mischien wel ..want ging vaak wel volhouden.. dag 13 was ik vergeten te slikken... denk hnet ook niet hmm...