hallo allemaal, ik weet niet of dit in het goede deel staat maar omdat we eerst de ontpilling afwachten voor we voor het eggie gaan denk ik van wel. op 15 november ben ik gestopt met de pil, 3 dagen later heb ik mijn ontrekkings bloeding gehad die duurde tot 22 november. Op 20 en 21 december ben ik beide dagen één veegje bloederig slijm achtig iets verloren, ik dacht dus dat dit mn ongie was nadat dat was afgelopen. Maar nu ben ik na deze 2 keer nog 4 veegjes verloren, allemaal op verschillende dagen, en geen dagen meer achter elkaar, maar deze dagen was het kleine beetje slijm dat ik verloor bruin. Is er nog iemand die dit mee heeft gemaakt en in korte tijd ongie is geworden, ik vind het wel vervelend worden zo. Ik heb verder geen rare bijwerkingen van het stoppen, alleen wachten op de ongie. Maris
Kan idd door het ontpillen komen. Je kan het of eerder,later worden dan normaal,maar je kan het ook af en toe een maand overslaan. Gewoon even afwachten dus. Merk van mezelf wel dat sinds ik met de pil gestopt ben ik sowieso meer slijm verlies.
Ik ging er zowiezo al vanuit dat het ontpillen is, maar ik vraag me gewoon af of er meer vrouwen dit hadden en vlak daarna hun eerste ongesteldheid hebben. Maris
hoi hier ongeveer hetzelfde als jij 23nov eerste dag laatste menstruatie 13dec heel klein beetje bloed in slijm daarna niets meer en nu op dag 42 aan het wachten tot het echt doorzet! maar zou dat wat jij gehad hebt op meerdere dagen niet als menstrautie kunnen tellen want kwa cyclus klopt het wel of niet bij mij was die dag met wat bloed op dag 14 ofzo nog veelste vroeg
De eerste keer dat ik een beetje rommel verloor was op de juiste dag, de dag erna ook echt weer een minuscuul beetje, ik dacht dus dat ik dat wel kon rekenen als een menstruatie, ookal was het super weinig. Ik wacht nog steeds en ook geen verdere tekenen van menstuatie of onpillen gemerkt, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Mari
Hey Simba83 ik heb hetzelfde, maar dan op 18 dec een heeeel klein beetje bloedverlies, en wacht nu ook nog steeds
Hier nog eentje aan het ontpillen *zucht* Ik zit vandaag op dag 83 van mijn cyclus en vind het nu niet grappig meer Ik krijg vandaag de uitslag van mijn bloedtest om te kijken hoe het zit met mijn hormonen.. Spannend! Heel veel succes meiden!
Hoi allemaal, @ LindaS: Hoe is het nu? Weet je al wat meer? Zaterdag avond 5 januari ben ik ongesteld geworden, ik ben het nu nog steeds. Ik heb geen verdere verschijnselen, ben ook niet ziek geweest. Toen ik nog aan de pil zat had ik per cyclus 1 week verschrikkelijk zere borsten, het lopen deed me toen gewoon zeer. Per cyclus had ik ook ongeveer 2 migraine aanvallen, ik moest dan echt op bed gaan liggen met een emmer naast me. Ben benieuwd of dat nu wegblijft. Maris
Ik ben in december gestopt. Dacht geen last te hebben van het ontpillen, mooi optijd ong (14 jan). Alleen anders dan anders. Slijm met een beetje bloed. Heel licht Maar mijn probleem is dat dat nu (25 jan) nog steeds zo is. Het zet niet echt door ofzo. Kent iemand dat?