Wat een rotnacht wat het!

Discussion in 'De lounge' started by jerami, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb vanacht een echte rotnacht gehad! We gingen wat laat naar bed en roken een hele vieze lucht in bed. Wij het bed nagekeken, bleek onze kitten (nu 10 weken) in bed geplast te hebben. Zij was eerder die dag per ongeluk in de slaapkamer opgesloten. Eigen stomme schuld dus! Wij dus alle beddengoed afgehaald en de matras flink ingespoten met diergeurvrij, echt wonder spul, je ruikt niks meer. Omdat het nog nat was, wij het matras omgedraaid. Werkelijk overal voelde we de veren zitten (geen dons, maar ijzeren!) Wat voor houding we ook aannamen, je voelde de veren werkelijk in je lijf prikken. Omdat het dekbed zelf ook vies was, hebben we maar een oude slaapzak in de hoes gedaan. Die was een stuk dunner en had het dus lekker koud. Om de nacht nog erger te maken, bleek een van de fretten zijn einde nabij te zijn. Hij begon spontaan met gillen in de kooi (3 uur in de nacht) en werkelijk het hele huis was weer wakker. Na hem gekalmeerd te hebben, wij weer naar bed. Helaas was slaap ons niet gegund, de fret heeft af en aan zitten gillen en wij hebben dus geen oog dicht gedaan. Het ergste was nog dat we de fret op dat moment niet konden helpen en dat gaat door merg en boon!
    Gelukkig ligt het matras weer goed en ligt het dekbed te drogen na een goede wasbeurt en is de fret weer rustig (hij zal de volgende ochtend denk ik niet halen...:()

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Pff klinkt heftig zeg! Dat met die kitten heb ik zelf in het verleden ook een keer meegemaakt! Erg vervelend als je daar op het laatst achterkomt en je bent heel erg moe..

Sterkte met de fret

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Dat klinkt idd als een vervelende nacht, hopenlijk ga je een vanavond een betere nacht tegemoet.

Veel sterkte gewenst met de fret :)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heel veel sterkte met de fret.
    Kunnen jullie niet met hem naar de da toe?
    Dat ie gilt is toch een teken van pijn

5. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgen gaan we naar de da. Het gegil is er in ieder geval niet meer en hij slaapt nu grotendeel van de dag, hij ligt er nu ook rustig bij. Hij is er zelf ook niet meer echt bij. Hij is al bijna 7 jaar en het zat er aan te komen. Gelukkig heeft hij een maatje in de kooi die steeds bij hem komt liggen. Voor mn man is het vooral zwaar, hij kent hem al van kleintje af aan. Nu gaat het allemaal nog, morgen laten we hem inslapen mocht hij dan nog bij ons zijn.

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Maar als het beestje zo gilt dan ga je toch meteen naar de da? Weekend of niet hoor maar als er iets is met mijn beesten ga ik meteen, middenin de nacht of niet.

7. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Oh, dat klinkt wel als een gigantische rotnacht.
    Dat van die matras en de kitten herken ik.

Nou maar hopen dat het met de fret goedkomt.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wat voor spul is dat wat je had, diergeurvrij? Is dat de naam?
    Hier gebeurd het ook wel regelmatig dat ze ergens plassen...

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ja, dat vroeg ik me ook af; wát is dat diergeurvrij!! Klinkt als iets wat ik wel graag in huis zou willen hebben!

Wij hebben hier al eens een nieuw dekbed kunnen kopen, omdat één van de katten er op geplast had... Stomen zou namelijk net zo duur zijn als 'n nieuw dekbed... :s

Sterkte met de fret!

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben ook zeer benieuwd wat dat diergeurvrij is! I wanna know ;)!

Maar balen dat je zo'n rotnacht gehad hebt en vooral dat je fret zo lag te gillen, heel zielig :(.

11. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Het spul heet 'Home help' het is voor alle soorten dieren, dus ook knaagdieren en reptielen. Ik spray elke week mn klimpaal en hondenmand met dit spul. Het zorgt ervoor dat de nare luchtjes weg gaan. je kan het zelfs op je dieren zelf sprayen.

Share This Page