Vanmorgen aan het snuffelen op MP bij de dieren. (doe ik wel vaker) Zag een net geplaatste advertentie staan van een beeldschone witte langharige poes(echt te mooi om te omschrijven) Omschrijving: Wegens allergie moet ze weg,1 jaar oud,inclu alle toebehoren gratis!!! Toevallig in ons dorp Ik bel met mijn huistelefoon dat nummer en word niet opgenomen Ik bel gelijk erna met mijn mobiel en er werd direct opgenomen Beetje schore oudere rokersstem zegt:"Ja met Trudi" Ik doe mijn verhaal dat ik zekers interresse heb in de poes en ze breekt me midden in mijn verhaal af "Kom de poes nu maar halen zegt ze" H..... 35 in Zeewolde Ik zeg:"Kom er zo a........tuut tuut tuut Nou zeg die had een haast met poes herplaatsen dacht ik nog Ik ren naar zolder en pak mijn reismand en trek snel Justin zijn jasje aan. Is maar een paar straten verderop,maar denk moet er snel bij zijn nu. 2 minuten later arriveer ik in die straat en er word open gedaan en de mevrouw die open doet zegt"U bent al de zoveelste die ik teleur moet stellen,want er is geen hondje'' Ik zeg:"Hondje?Ik kom voor die witte langharige poes hoor en heb u net nog gebeld'' Wat blijkt nu er is een heel gemeen iemand op MP bezig om allemaal gratis dieren aan te bieden op haar naam en adres. Ze kreeg zelfs vanmorgen vroeg mensen uit Friesland met 2 kleine kids die een puppie kwamen halen. Kinderen vreselijk huilen dat er geen puppie was en de vrouw heeft ze benzine geld gegeven voor de terug reis. Ik snap niet dat iemand zo'n misselijke streek kan uithalen zeg:x
Nou jaaa, wat erg!!!! Arm vrouwtje, en arme mensen die teleurgesteld weer met lege handen weg moeten... Waar gaat het toch heen met de wereld...
Wat een raar verhaal. Lullig hoe ze je naam zo kunnen misbruiken voor een advertentie. Best zielig eigenlijk voor die vrouw. Maar die rokersstem dat was diezelfde vrouw dan als waar je voor de deur stond of was dat het nummer van degene die de advertentie voor die vrouw heeft gezet?
Kunnen ze dat nummer niet traceren, en dan ff al die gedupeerden er langs sturen! Stomme trut, wie denkt ze wel dat ze is! zit ik me hier een beetje kwaad te maken zeg...
Dit is echt te belachelijk voor woorden!!!! Kan die vrouw geen aangifte doen bij de politie ofzo inclusief de telefoon nummers van diegene die dit gedaan heeft en jullie het adres gaf etc?
kun je de link niet aangeven bij marktplaats zodat ze dat ip adres blokeren ofzo ? jeetje wat sneu voor alle mensen die denken dat ze wat krijgen en met niets naar huis gaan
Die rokerstem was een totaal ander mens dan de mevrouw waar ik aan de deur stond.. Die mevrouw die opnam heette Trudi,maar de vrouw waar ik aan de deur stond heette ook Trudi Ik zeg tegen haar dat moet haast wel een bekende zijn.... Ik heb terplekke dat nummer gesmst dat ik hiermee naar de politie zou gaan,maar heb natuurlijk geen poot om op te staan helaas Teon ik thuis kwam was de advertentie alweer verwijderd Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Vind het echt echt echt een misselijke streek:x
Is er eigenlijk geen manier om via internet een 06 nummer te traceren? Ik heb dat mobiele nummer nog in mijn telefoon staan
...::|| Zoek Op Nummer & Postcode |||:::... kijk hier eens.. als je een abbo heb sta je vaak wel geregistreerd namelijk met adres maar dat is zelden te vinden op internet OPTA - Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit en hier kan je kijken met welke provider hij gebruikt