kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de verzekering......als je basisverzekering hebt en een aanvullende. Krijg je dan de vergoedingen die bij basis staan en bij aanvullende? of geld alleen de aanvullende vergoedingen?
oke super! Bedankt ik snapte er al niet veel van maar dat maakt me keuze wel weer wat makkelijker voor aanvullende te kiezen!
Ik heb vandaag ook een paar uur besteed aan de zorgverzekering. Er zit zoveel verschil in al die verschillende verzekeraars en pakketten, pffff! Maar we hebben besloten om toch maar bij de oude verzekeraar te blijven, maar wel met andere pakketten....
ja zo zit ik nu dus ook. heb bij zoveeeeel verschillende gekeken word er tureluurs van, denk dat ik maar gewoon bij ons eigen blijf en alleen me pakket maar ga aanpassen.
Wij hebben nu een gezinspolis..... We hebben weliswaar nog geen gezin, en weten ook niet wanneer wel, maar er wordt daar toch wel het een en ander vergoed dat in andere pakketten niet wordt vergoed.
wij hadden een gezinspolis. Maar nu we voorlopig "compleet" zijn hebben we die eigenlijk niet meer nodig. Er zitten vele dingen in waar wij toch geen gebruik van zullen maken, dus ik kan net zo goed wat lager gaan in aanvullende moet alleen even zien wat mijn basisverzekering wat bijvult.....