hoe zit dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by joyce2086, Jul 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Hallo dames.

Ik heb jullie ervaring en advies nodig! Vorige maand helemaal in de gloria met onze eerste zwangerschap, bij de eerste 'ronde', maar helaas een miskraam bij 8 weken geworden. Ik begon zondag de 22e te vloeien en verloor ws savonds het vruchtje...
    Zondag de 29e het laatste bloed/bruin verlies gehad. Hoewel we natuurlijk heel verdrietig zijn om het verlies hopen we toch snel weer zwanger te mogen worden.
    In mijn banner kun je mijn cyclusverloop zien, wat niet heel veel informatie bied ben ik bang. Om inzicht te krijgen in mn cyclus en hormoon huishouding heb ik vandaag een zwangerschapstest gedaan die gelukkig helemaal negatief bleek. Het hcg is dus mooi gedaald. Vervolgens heb ik een ovulatietest gedaan maar daar ben ik dus verbaasd over...Bij een cyclus van 28 dagen zou ik zondag mijn eisprong al moeten hebben maar vond dit erg snel. De ovulatietest lijkt mij wel al positief of is dit een normaal streepje? Ik heb voor mijn vorige zwangerschap alleen qua afscheiding iets gemerkt rond mijn vruchtbare dagen, dat heb ik nu nog niet...
    Wie kijkt mee en maakt me wijzer? Alvast bedankt!

Attached Files:

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dit lijkt wel een positieve ovulatietest

3. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    als de controle streep net zo donker of donkerder is dan de test streep dan is die positief.

Ik heb die testen ook gebruikt bij mij zag die er positief zo uit,
    de onderste van het rijtje is positief

4. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Lorreke, mijn test lijkt dan het meest op jouw tweede denk ik. Dat betekend dan dat er wel iets zit aan te komen toch? Ik ga morgen sowieso weer testen!

5. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,300
    394
    83
    Dan zou ik idd nog even doortesten...
    zowieso vanavond nog even testen rond 20:00 want het kan nu snel gaan ;)
    En morgen idd ook nog even weer testen

en het in elk geval nu alvast wel gezellig maken he ;)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Het ziet er wel naar uit dat je eisprong er aan zit te komen. Je lichaam kan iets anders reageren door je mk, sterkte daar nog mee trouwens meid.

7. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Dankje esther15..
    Vandaag rond dezelfde tijd weer getest met ongeveer dezelfde streep. Ik heb totaal7 tests, die ga ik maar gewoon opmaken en dan zie ik wel of er een 'klapper' bij zit.
    In de tussentijd genieten we gewoon van elkaar en wie weet? :)
    Mocht een van de volgende tests afwijken dan horen jullie het! Fijn weekend.

8. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Wilen jullie nog een keer meekijken?
    Volgens banner zondag ovulatie gehad maar niets gemerkt. Als mn cyclus langer zou zijn zou ik morgen of overmorgen ovuleren.
    Nu zijn ditvmijn testen van de afgelopen dagen. Heb ik nu mn piek bij de eerste test al gehad? Die test is nu wat gelig geworden trouwens, komt dit door het liggen? Streepjes worden alleen maar lichter dus ik geloof niet dat er nog iets komt. Of heb ik gewoon geen eisprong gehad deze maand?

Attached Files:

Share This Page